• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Recent content by jager34

  1. J

    Finn en .. nei, to .. nei MANGE feil!

    Re: Finn en .. nei, to .. nei MANGE feil ! Widerøe's Flyveselskap
  2. J

    Prissamarbeidet til SAS/DY - Når skrur de opp prisene?

    Markedssituasjonen, sammarbeid i "duopol"? Norwegian kjører for tiden konsekvent priser rundt 1500 kr. pr. tur oslo-stavanger inneværende dag og de neste par dager i motsetning til tidligere hvor prisene gjerne var rundt kr. 500 samme dag. Sas ligger rundt 1800 for samme strekning...
  3. J

    Lion Air fly i vannet på Bali og delt i to. (13/4/13)

    Re: Lion Air fly i vannet på Bali og delt i to. (13/4/13) Du mener vel man bør fengsle alle som driver flyselskap i Indonesia da? Garuda har stygge ulykker med mange drepte .. over 20 i den siste for ca. 6 år siden. De har gått fra i noen år å leie inn utenlandske flygere til å i det siste ha...
  4. J

    Lion Air fly i vannet på Bali og delt i to. (13/4/13)

    Re: Lion Air fly i vannet på Bali og delt i to. (13/4/13) For ikke å nevne noen av busselskapene som driver regiontransport i Norge. Det e fali det ..
  5. J

    Lion Air fly i vannet på Bali og delt i to. (13/4/13)

    Re: Lion Air fly i vannet på Bali og delt i to. (13/4/13) Enhver ulykke er en for mye, men er alternativet at indonesere skal drukne på ferjer eller krasje i busser i stedet? Eller bør de som driver de selskapene og kastes i fengsel selv om kundene er klar over risikoen og ønsker å risikere for...
  6. J

    Lion Air fly i vannet på Bali og delt i to. (13/4/13)

    Lion Air fly i vannet på Bali og delt i to. (13/4/13) http://pics.lockerz.com/s/289482450?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=og Et fly fra Lion Air har ha net i vannet eller landing på Bali
  7. J

    Norwegian vil kjøpe flere Dreamlinere. -900 denne gangen

    Re: Norwegian vil kjøpe flere Dreamlinere. -900 denne gangen Og for Boeing.
  8. J

    Ryanair nærmer seg ny stor Boeing ordre

    Re: Ryanair nærmer seg ny stor Boeing ordre Er 737-900 aktuell?
  9. J

    LN-DYM med "runaway" autopilot

    Om det gikk 1500 fot før autopiloten ble koblet ut og ingen annen inngripen? så er det vel naturlig å tenke lowtimer/handlingslammelse?
  10. J

    Luftfartsaksjene stiger...

    Re: Aksjene stiger SAS fosser frem .. et flyselskap som shopper?
  11. J

    Luftfartsaksjene stiger...

    Re: Aksjene stiger Kanskje på tide å ta gevinst? http://www.dn.no/forsiden/borsMarked/article2538330.ece
  12. J

    Luftfartsaksjene stiger...

    Re: Aksjene stiger Og du hiver deg på bølgen for å irettesette bråkjekke kommentarer;) Vel, mine eksempel er og historiske tall og i alle de tilfellene skulle man kjøpt SAS fremfor DY/NAS om man solgte ved stengetid i dag. (selv solgte jeg noen timer før stengetid og fikk ikke med meg hele...
  13. J

    Nytt norsk charterselskap på trappene?

    Re: Nytt norsk charterselskap på trappene Jeg stemmer for SVG-Costa Rica.
  14. J

    Luftfartsaksjene stiger...

    Re: Aksjene stiger Den var bråkjekk. SAS har i dag steget 8% mens NAS har sunket. SAS har altså bedre prosentvis stigning siste dag, siste uke, siste mnd og siste 6mnd. Lykke til med NAS aksjene.
  15. J

    Luftfartsaksjene stiger...

    Aksjene stiger SAS og NAS har steget veldig på børsen siste dager. AF-KLMs oppkjøpsplaner i Italia som er hovedgrunnen?
Back
Top