Recent content by Arrow

  1. Arrow

    Billettthjelp trenges!

    Hvordan fant dere ut at han skulle reise fra Oslo til Miami? Jeg ser bare dato, 3 voksne og et barn. :question: :question: :huh: :question: :question:
  2. Arrow

    NW "vinner" andreplassen i "101 Dumbest Moments in Business"

    Re: NW :lol: De kan ikke ha lest den boka selv, før de ga den til sine ansatte. Helt utrolig. Jeg fikk meg en god latter der... :colgate:
  3. Arrow

    KL/AF lar Alitalia seile sin egen sjoe ..

    Spinetta tar ikke på Alitalia med en lang pinne en gang. (Nå har jo Spinetta trukket seg fra styrerommet til AZ også.)
  4. Arrow

    Service på Continental

    Re: Service på Continental Har flydd CO. Synes de er greie. Jeg har fått høre at produktet de har på EWR OSL ruten er ikke deres beste. Gammelt i forhold til andre ruter. (Har ikke flydd akkurat den strekningen selv).
  5. Arrow

    SAS inflight entertainment. Kamera framover og nedover.

    Faktisk så satt jeg på første rad etter Eco+, og den babyen på andre siden av midtgangen skrek flere timer i strekk. Hadde det ikke vært tullete musikk, så hadde du bare hørt "WOÆ WOÆ WOÆ". :D Landingen på værnes kunne vært uten musikk, men jeg liker ikke å høre på alt plapret fra høyttaleren...
  6. Arrow

    SAS inflight entertainment. Kamera framover og nedover.

    http://www.youtube.com/watch?v=-sTSSsYACik De første to minuttene er for de som har lyst til å se en avgang fra EWR med SAS. Ellers så er ikke resten så interessant. ^_^
  7. Arrow

    Hotelltips Newark ønskes

    Re: Hotelltips Newark ønskets Jeg har bodd på rønne-hotellet "Howard Johnson -Newark" Det var ei natt med søvn jeg betalte for, og fikk ikke mer enn det. :p
  8. Arrow

    WestJet inn i oneworld

    Det kommer til å koste Westjet altfor dyrt. Tror sannelig ikke OneWorld trenger noen partner i Canada, siden de allerede operer til Vancouver, Calgary, Edmonton, Toronto, Ottawa, Montreal og Halifax. Enten direkte fra London eller fra USA. Hva mer trenger de? Westjets rutenett; bortsett fra...
  9. Arrow

    Lasse Lindgren om SAS Internationals fremtid

    Blir det Advance Purchase 50 dager, Min Stay 7 dager og Max Stay 1 måned, så er dette en fin kopi av hva akkurat AF/KL tilbyr idag, og har gjort i en lang stund nå. Omtrent 65% rabatt på en ordinær business billett. :p
  10. Arrow

    Frykter terror - leier privatfly

    Du leser fra BT.NO, såklart de nevner Bergen da. Dessuten baserer journalisten seg på ingenting. Ikke ser jeg hvor han har sin informasjon fra, han siterer ingen fra Lufthansa. ^_^
  11. Arrow

    Bookingklasse D?

    C er business klasse billett som kan kjøpes når som helst. D er en business klasse som er noe rimeligere, kravet er at den blir kjøpt et antall dager før avreise.
  12. Arrow

    Kvittering hos Lufthansa

    Du har kjøpt en såkalt "Unpublished fare". Da vil det ikke stå på selve billetten. Bare skattene.
  13. Arrow

    Breaking news: SAS satser stort!!!

    Da SK og BU hadde sine bykontor i Flytogterminalen på Oslo S, kunne man faktisk sjekke inne på automater for SK fly, men uten bagasje. (Det var 2 automater totalt). SK har allerede idag automater som selger billetter til ungdommer, derfor vil jeg si at teknologien har de hatt lenge, og den kan...
  14. Arrow

    Breaking news: SAS satser stort!!!

    Hvorfor setter de ikke ut automater på strategiske publikumssteder rundt om i byer, hvor folk kan bestille direkte gjennom en forenklet "kiosk-kanal". F. eks: Flytogterminalen på Oslo S, City Syd i Trondheim, Oasen i Bergen etc etc.. Det vil bli en direkte konkurrent til reisebyråene som holder...
  15. Arrow

    Icelandair reduserer til USA

    Hadde vært fint om de kunne åpne en rute til Canada igjen. Helst da til YTO eller YMQ. De forlot Halifax for noen år siden.
Back
Top