Recent content by AndreasN

  1. A

    SAS, nattstopp og CPH hubstruktur

    Det er altså ikke mange Airbuser som ikke sover hjemme. Er ikke det litt «rart» mtp 8 bølgen ut fra CPH? Vi har vel vært innom det tidligere, men pre covid var det vel ikke alle de 8 A321 maskinene som sto natten over på CPH? Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. A

    SK SAS Sommerprogram 2026

    Re: SAS og eierskiftet - rutetråden BGO har nå hatt mer en 5 daglige i sommerprogramet de senere årene? Og har vel også det enkelte dager i vinterprogrammet? Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. A

    SAS starter København - Torp

    Re: SAS starter København - Torp Da kommer altså det tidligere omtalte nattestoppet. SK1398 CPH>TRF 2300-0025 Dx6 Atr72 SK1397 TRF>CPH 0600-0720 Dx7 Atr72 Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. A

    SAS sent ute med MD80

    Man begynner jo å fundere på om man kanskje kan ha MD83 i loggen uten å være klar over det, sannsynligheten er vel heller lav. Men var i de å se på norsk innenriks og rutene til Kastrup regelmessig? Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. A

    Brussels Airlines flåte

    Re: Brussels Airlines flåte Blir grei økning av slikt. A220-300 kunne vel kanskje være noe? For A319neo er det vel knapt noen som tar i? Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. A

    Brussels Airlines flåte

    Re: Brussels Airlines flåte A321neo er vel neppe aktuelt for SN. Men de må vel ha inn noe mindre etterhvert? Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. A

    Swiss-ruter på OSL/Gardermoen

    Re: Swiss-ruter på OSL/Gardermoen Er det i sammenheng med at de mangler kapasitet? Eller er det rett og slett redusert etterspørsel? Det var vel to avganger de fleste dager sist vinter? Med da med et langt nattestopp. Avgang fra ZRH rundt 1800-1900 på kvelden og med retur 0840, som var veldig...
  8. A

    Swiss-ruter på OSL/Gardermoen

    Re: Swiss-ruter på OSL/Gardermoen Søkte i Avinor appen, da LH appen av en eller annen grunn, kun fant TRF når man søkte etter OSL(o). Sjekket datoer i hele februar. Det vil jo uansett være merkelig. Dersom det i tillegg skulle være hovedsaklig Helvetic og samtidig mye E195 på SK, så snakker...
  9. A

    Swiss-ruter på OSL/Gardermoen

    Re: SAS vinterprogram 25/26 Vet ikke om ting ikke helt klart enda, men ved et tilfeldig søk, ser det ut til at LX kun skal fly 4-5 avganger i uken på ZRH-OSL i vinter? Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. A

    Ad-hoc chartere - 2023/2024/2025

    Ser ut til at det er Global Reach Aviation A/S som er hyret inn. De har en CRJ200 og en CRJ900 i flåten. Så da er det vel trolig den sistnevnte, med mellomlanding på BTS begge veier. Finner OY-MIT hos FR24 nå. CRJ900 altså. Avreise BGO kl 1300 på mandag og ankomst LCA kl 2000.
  11. A

    Widerøes sommerprogram 2025

    Re: Widerøes sommerprogram 2025 Ser ut til at BGO-GOT nå er oppe i 9 ukentlige. Da går vel ruten passe bra. Noe for SAS på sikt? Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. A

    Loganair starter Newcastle - Bergen

    Hvordan er egentlig trafikkutviklingen på NCL? BA med 5 daglige med A319/320, men tidligere har det vel vært en del mer med både A321 og før det også 757? KL/AF er ganske tungt inne, LH med 1-2 daglige. Ellers er det vel stort sett Jet2&co. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. A

    Nordiske trafikktall juli 2025

    Nei det er en litt artig tematikk. Det er vel kanskje noen svensker som har boret dypere i det? Sammenlignet er det jo en relativt lav økning på OSL-CPH og det er vel stadig slik at det er flere direkteruter til Europa fra ARN enn fra OSL. Både hos SK og generelt. Dog har vel setekapasitet på...
  14. A

    Nordiske trafikktall juli 2025

    Hvordan forklarer og definerer man denne voldsomme veksten på ARN-CPH, når utviklingen på utland på ARN så og si er flat? Greit nok at SK nå (igjen) konsentrerer seg om CPH. Men det er da ikke lagt ned masse europa ruter fra ARN det siste året? Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. A

    SAS sent ute med MD80

    Hvordan var økonomien i å ha disse maskinene gående på vanlig europeisk trafikk sammenlignet med MD82? Det var kanskje mer verdi i å selge dem videre til selskaper som hadde bruk for rekkevidden? Sent from my iPhone using Tapatalk
Back
Top