View Full Version : Erfaringer med Club Carlson
Jeg er en av Club Carlsons dårligste kunder - ingen status (har riktignok juksesølv etter å ha blitt matchet mot et annet program for et par år siden).
For noen uker siden tilbragte jeg én natt på at Radisson Blu-hotell og betalte en helt ordinær pris for dette (1250 kr eller så). Denne ble ikke kreditert, og jeg purret til kundeservice. Fikk så følgende svar:
We appreciate your recent message.
We apologize for you having to contact us in regard to your Club Carlson account. We have awarded 41,166 points for your stay of Apr [xxx] 2015 at the Radisson Blu Hotel, [yyy]
Thank you for allowing us the opportunity to assist you.
Skal jeg bare ta pent imot, eller burde jeg si ifra om at de har vært svært generøse med poengtildelingen her? Risikerer jeg noe om jeg kaster bort poengene på tant og fjas og de deretter oppdager feilen sin?
Edit: Det snilleste er vel å donere poengene til en av de veldedige organisasjonene CC samarbeider med.
Du risikerer ingenting, se på det som plaster på såret for at du måtte kontakte kundeservice og hygg deg med poengene dine. Hvis jeg var deg ville jeg tatt en titt på endringene som slår inn 1.juni og f.eks se om det passer å booke et av hotellene som går opp til kategori 7.
Blackhawk
21-05-2015, 18:06
Club Carlson / Radisson Blu er generelt meget hjelpsomme, og gir ofte meget gode kompensasjoner, dersom man har tatt seg bryet med å klage. Har de få gangene jeg har klaget, enten fått bra med bonuspoeng, evt. fri minibar (dersom dette ikke inngår i rommet), og t.o.m gratis weekend-opphold på samme hotell (Jr.suite) osv. , så poengene
kan du nok fint ta i mot, uten å plages av dette.
De få gangene jeg har klagd har jeg enten fått et surt svar tilbake eller ingen svar i det hele tatt.
Hotell: Radisson Blu Royal Garden Trondheim
Min status: Gull
Rom booket: Business-class
Oppgradert: Ja, til junior-suite over to etasjer og utsikt mot Nidelven
Andre fordeler: Flaske mineralvann og stort fat med sjokolader og friske bær
Hvordan er statusmatch mellom CC og Eurobonus nå som det er kommet et nivå over gull? Vil jeg som EBG bli matchet med CC Gold, eller blir man satt som CC Silver?
EBG har gitt Gold tidligere. EBS silver. (også etter at EBD kom)
Sucellos
27-05-2015, 20:27
Kan bekrefte at EBG fortsatt gir CC Gold bare man dokumenterer EBG. Jeg ble re-matchet for kun en drøy uke siden.
VirreVapp
27-05-2015, 20:44
Stavanger Radisson Atlantic
Status: Concierge
Bokket: vanlig
Mottatt: Business class room
Ble mest forundret av at de gidder å sette opp en liten useless gave på rommet. Har jo varslet om at jeg er allergisk mot frukt og nøtter........
hanswest
28-05-2015, 04:55
Ang. statusmatch så ville de ikke matche mitt EBP denne gangen siden de nå hadde fått nye regler som tilsier bare match en gang - og den fikk jeg forrige gang. Så da blir det bare sølvfarget på kortet her fremover...
Ang. statusmatch så ville de ikke matche mitt EBP denne gangen siden de nå hadde fått nye regler som tilsier bare match en gang - og den fikk jeg forrige gang. Så da blir det bare sølvfarget på kortet her fremover...
Wow, dette er bare utrolig kjipt. Gjelder dette kun fra SAS elitestatus, eller andre flyselskap også?
hanswest
28-05-2015, 07:38
De skrev at de statusmatchet bare en gang, det betyr vel uansett fra hvor.
rkvalvaa
28-05-2015, 18:50
Hadde et meget flott poengopphold på Park Plaza Westminster i London med familien nylig, og skrev en positiv anmeldelse på tripadvisor. Fikk nettopp en personlig melding fra hotellet hvor de takket så mye for tilbakemeldingen og om jeg bodde hos de igjen i nærmeste fremtid så måtte jeg gi beskjed så skulle de fikse oppgradering. Skikkelig bra kundeservice :-)
Er det noen som fortsatt har Concierge etter SK MD80-turen?
De som ikke har rekvalifisert seg hadde vel statusen ut februar 15 vel?
Jeg har kvallet på nytt, så ja på en måte.
Radisson Blu Værnes: Oppgradert til Business rom + sjokolade på rommet
Radisson Blu Gardermoen: Oppgradert til Business rom + sjokolade
Park Inn Oslo: Oppgradert til Superioer rom + sjokolade
Alle ganger var det bestilt ordinært rom/billigste romtype
chrisljo
30-05-2015, 10:07
Radisson Atlantic: Booket billigste, oppgradert til Business Class i 12 etasje. Velkomstsgave var et jordbær og litt sjokolade. Savner kun en gratis flaske vann så ville jeg vært storfornøyd.
Hotell: Radisson Blu Nydalen
Status: Silver
Booket: Billigste rom til fleksibel pris
Oppgradert: Fikk vite at de hadde holdt av "et fint rom i sjuende etasje med utsikt", men siden det ikke var klart, og jeg hadde en avtale å rekke, valgte jeg å få noe som var ledig. Det ble et i femte, med utsikt mot et bygg, men med seng, dusj og dass klarte jeg meg ;).
Ellers: Oppdaget plutselig morgenen etter at det lå et håndkle bak den ene stolen på rommet. Det stammet ikke fra meg, så der har vaskedamen vært sløv.
Fant heller ikke noen flaskeåpner, så minibarraidet jeg planla etter å ha returnert til hotellet utgikk.
Så også i app'en knyttet til kortet jeg brukte, at de hadde reservert hele fem(!) kroner mer enn romprisen. ^_^
Alt i alt fornøyd.
200 Rezidor aksjer kvalifiserer til gull...^_^
Park Inn Copenhagen Airport
Status: Gull
Booket: Standard rom
Fikk: Oppgradert til Business Class rom i 6. Med utsikt over Øresund og innflyningen til CPH
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/1e9f408466437076ef6f832849e77deb.jpg
Park Inn Houston North Hotel
Booket: Billigste
Mottatt: Antar det jeg bestilte, fikk i hvert fall ikke noe beskjed om oppgradering
Fikk ikke noe gave eller slikt, fikk beskjed om at jeg kunne velge meg noe snacks og drikke fra kiosken :8:
Radisson Hotel Ottawa
Mottatt: Executive Suite :colgate: (Med festplass!)
Fikk 2 cookies og 2 små bokser (med 2 biter i) Leonidas konfekt
Hotell: Radisson Blu Edwardian Hampshire på Leicester Square, London
Status: Gold
Booket: Award
Oppgradert: Ja, til fint biz rom i 7. etasje
Perks: Utsjekk kl 16, 2 flasker vann, en pose godis og hilsen fra manager.
Ikke lenge siden jeg sjekket inn. Er tredje gang jeg bor her nå, og har alltid vært fornøyd. Veldig fin beliggenhet også.
VirreVapp
28-06-2015, 19:07
Hotell: Radisson Blu Edwardian Hampshire på Leicester Square, London
Oppgradert: Ja, til fint biz rom i 7. etasje
Perks: Utsjekk kl 16, 2 flasker vann, en pose godis og hilsen fra manager.
Ikke lenge siden jeg sjekket inn. Er tredje gang jeg bor her nå, og har alltid vært fornøyd. Veldig fin beliggenhet også.
Har bodd der, eller booket, 2 ganger. Begge gangene hadde de solgt rommet mitt da jeg ankom rund midnatt. (Det var en garantert booking med kreditkort). Så et helvetes styr på natta og måtte bo på noe dritt. So never again på dette hotellet, selv om det ligger bra til!
Har bodd der, eller booket, 2 ganger. Begge gangene hadde de solgt rommet mitt da jeg ankom rund midnatt. (Det var en garantert booking med kreditkort). Så et helvetes styr på natta og måtte bo på noe dritt. So never again på dette hotellet, selv om det ligger bra til!
Rart, hadde du lagt inn beskjed om sen ankomst?
VirreVapp
29-06-2015, 06:53
Rart, hadde du lagt inn beskjed om sen ankomst?
Yes, det var meddelt, vi ble rikting nok 60 min forsinket.. De klagde da på computer error... Begge gangrene, og var veldig SORRY, men det hjalp ikke meg stort..
Yes, det var meddelt, vi ble rikting nok 60 min forsinket.. De klagde da på computer error... Begge gangrene, og var veldig SORRY, men det hjalp ikke meg stort..
Da fikk du vel et klekkelig plaster på såret fra CC i etterkant?
VirreVapp
29-06-2015, 17:05
Da fikk du vel et klekkelig plaster på såret fra CC i etterkant?
Tja, plaster å plaster. Et gratis weekendopphold på cc der det passet oss. Måtte ta det opp med cc i Ireland. Hotellet lokalt avfeide meg...
chrisljo
29-06-2015, 18:16
Tja, plaster å plaster. Et gratis weekendopphold på cc der det passet oss. Måtte ta det opp med cc i Ireland. Hotellet lokalt avfeide meg...
Som poeng eller som voucher?
VirreVapp
30-06-2015, 07:44
Som poeng eller som voucher?
Som en Voucher...
robertaas
07-07-2015, 13:57
Park Plaza Histria Pula
Status: Red (I likhet med Accor Club har jeg aldri fått noen poeng av Club Carlson selv om jeg har booket gjennom hotellsiten. Har derfor sluttet med å booke der og også med å oppgi nummer ved innsjekking. Er lei av å bli skuffet eller krangle om dette.)
Booket: Superior Room, Sea view
Fikk: Ikke sikker, sofaen med bord som var på illustrasjonsfotoene var ikke på rommet og det var heller ikke plass til dem.
Perks: Gratis sen checkout til 12:00. Den vanlige er 10:00.
http://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=38803&stc=1&d=1436269296
Ellers fungerte rommet greit. Safen hadde plass til laptop og hadde kontakt inni for lading. Ubereist som jeg er hadde hotellet den største frokost-buffeen jeg har sett i Europa. Dette hotellet var vendt øst-sør-øst så man får godt med morgensol, men solen forsvinner om hvelden. Som man ser av bildet er solen borte fra bassenget over en time før solnedgang.
Selv om det var endel som reserverte solsenger med håndduk om morgenen var det aldri noe problem å finne plass ved bassenget. Det var ikke oppvarmet så vannet var ganske kaldt. Det innendørs bassenget var også kaldt. Ved sjøen som hadde litt varmere vann (bare 24 grader) måtte man betale for solsenger. Det var berg nedenfor hotellet og strender med store rullesteiner et stykke unna. Det var masse sorte kråkeboller på havbunnen så de fleste svømte med badesko.
Dette var et stort område med flere hoteller for Park Plaza og også en shoppinggate med noen restauranter. WLAN fungerte over hele området. :up:
Utenfor komplekset tok mange buss 3A til det historiske senteret av Pula og 2A tilbake. Begge går hvert 20. minutt det meste av dagen og tar ca. 20 min hver vei for 11 kn. I resepsjonen sier de at man skal ta 2A til byen som er helt feil. De ansatte var ellers veldig hyggelige og greie.
FlightDeck
03-08-2015, 19:13
Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel, London
Min status: Gold Elite
Rom booket: Standard
Oppgradert: Nei
Andre fordeler: Ingen, bortsett fra at resepsjonisten refererte til statusen ved innsjekking. Skal sies at jeg har blitt oppgradert på dette hotellet flere ganger tidligere.
Andre fordeler: Ingen, bortsett fra at resepsjonisten refererte til statusen ved innsjekking. Skal sies at jeg har blitt oppgradert på dette hotellet flere ganger tidligere.
Ingen forklaring på hvorfor ?
FlightDeck
03-08-2015, 19:20
Nei, men jeg spurte heller ikke hvorfor jeg ikke ble oppgradert. Ellers er det vel slutt på velkomstgaver for Gold Elite, selv om det dukker opp i ny og ne likevel.
Det er ganske sjeldent at man får oppgradering, selv som Concierge. Min erfaring er at det skjer ca 30% av gangene. På enkelte hoteller skjer det aldri, uansett hvor lite folk det er der.
Det er ganske sjeldent at man får oppgradering, selv som Concierge. Min erfaring er at det skjer ca 30% av gangene. På enkelte hoteller skjer det aldri, uansett hvor lite folk det er der.
Da har jeg vært veldig heldig.
Tror hitrate på oppgradering er tett oppunder 90% ikke alltid til digre suiter, men minst businessclass og velkomstgave er som regel alltid på plass
Da har jeg vært veldig heldig.
Tror hitrate på oppgradering er tett oppunder 90% ikke alltid til digre suiter, men minst businessclass og velkomstgave er som regel alltid på plass
Mine siste er disse (årets overnattinger):
Juli Radisson Blu Skandinavia 1 natt Ikke oppgradert, ikke gave (denne er litt urettferdig, da de egentlig hadde oppgradert meg til buisiness rom, men det var naborommet til oppussing, så det ville jeg ikke ha)
Juli Radisson Blu Skandinavia 1 natt Ikke oppgradert, men fikk gave
Juni Radisson Blu Park 1 natt Ikke oppgradert, ikke gave
Juni Radisson Blu OSL 1 natt Oppgradert til suite, ikke gave
April Radisson Blu Skandinavia 1 natt Ikke oppgradert, ikke gave
April Radisson Edwardian Sussex 2 netter Ikke oppgradert, men fikk gave
Februar Radisson Blu Royal Garden 3 netter Ikke oppgradert, ikke gave
Februar Radisson Blu Royal Garden 2 netter Oppgradert, fikk gave
Januar Radisson Blu Royal Garden 1 natt Oppgradert til suite, fikk gave
Januar Radisson Blu Royal Garden 1 natt Ikke oppgradert, ikke gave
Januar Park Plaza Victoria 2 netter Ikke oppgradert, fikk gave
Januar Radisson Blu Royal Garden 2 netter Oppgradert til suite, fikk gave
FlightDeck
03-08-2015, 23:09
Hva slags rom bestiller du da? Jeg får så å si alltid oppgradert rom, men da er det nesten utelukkende fra standard til business class eller liknende - altså ikke veldig store "oppgraderingen".
Hva slags rom bestiller du da? Jeg får så å si alltid oppgradert rom, men da er det nesten utelukkende fra standard til business class eller liknende - altså ikke veldig store "oppgraderingen".
Nesten uten unntak det billigste. Oppgradering vil med andre ord være til Buisness rom.
Vil du anbefale hotellet og området? Står mellom det og Henley House ved Earl's Court.
Vil du anbefale hotellet og området? Står mellom det og Henley House ved Earl's Court.Har bodd på Vanderbilt tre ganger. En gang på fint nyoppusset businessrom (oppgradert). To ganger på et kott (de beklaget at det var fullbooket, så ingen oppgraderinger), som ikke var nyoppusset. Veldig god lydisolasjon ut mot gaten på Vanderbilt.
Selve byggene er veldig like (Vanderbilt og Henley House), typisk trange ganger i sikk-sakk med myke tepper og smale trapper. Har ikke bodd på Henley, men så på bildene og har en bekjent som har bodd der.
Er prisen omtrent det samme hadde jeg tatt Vanderbilt basert på bilder og det jeg hørte om Henley, dersom det er lite enkeltrom for en natt det er snakk om.
FlightDeck
04-08-2015, 06:44
Vil du anbefale hotellet og området? Står mellom det og Henley House ved Earl's Court.
Ja, liker dette hotellet veldig godt, mye pga. beliggenheten. Så lenge man ikke får singelrommene, er rommene ganske bra. De har noen veldig store og fine business class-rom og ofte kampanje med frokost inkludert.
Har bodd på Vanderbilt tre ganger. En gang på fint nyoppusset businessrom (oppgradert). To ganger på et kott (de beklaget at det var fullbooket, så ingen oppgraderinger), som ikke var nyoppusset. Veldig god lydisolasjon ut mot gaten på Vanderbilt.
Selve byggene er veldig like (Vanderbilt og Henley House), typisk trange ganger i sikk-sakk med myke tepper og smale trapper. Har ikke bodd på Henley, men så på bildene og har en bekjent som har bodd der.
Er prisen omtrent det samme hadde jeg tatt Vanderbilt basert på bilder og det jeg hørte om Henley, dersom det er lite enkeltrom for en natt det er snakk om.
Prisen er omtrent den samme. Inntrykket mitt ut fra reviews og bilder er at Radisson er noe bedre enn Henley House, men at området rundt Earl's Court har flere restauranter, puber m.m. enn rundt Gloucester Road. Har inntil videre booket begge. :p
Ja, liker dette hotellet veldig godt, mye pga. beliggenheten. Så lenge man ikke får singelrommene, er rommene ganske bra. De har noen veldig store og fine business class-rom og ofte kampanje med frokost inkludert.
Har jukse-Concierge etter MegaDo, som i hvert fall gir frokost, og forhåpentligvis oppgradering.
Hotell: Park Plaza Victoria Amsterdam
Booket: Std med queen bed
Oppgradert: Ja, til fint Executive tårn/hjørnerom
Perks: Frukt, hilsen fra vaskedama og utsjekk kl 15.
Første gangen på dette hotellet i Amsterdam. pleier som regel og bo på Radisson Blu, men nå i høysesongen måtte man booke rom for minst 2 netter. En underlig praksis... Hotellet ligger bare et steinkast fra jernbanestasjonen, helt nederst i Damrak. Så fin beliggenhet om man kommer med toget. Ble oppgradert til et hyggelig rom i klassisk stil. WiFi funket bra, og TV, minibar og bad var av god standard. Eneste man bør være obs på er at det er mye trafikkstøy, spesielt i fra trikkene som begynner å røre på seg i 7-tida. Plaget ikke meg da jeg uansett var tidlig oppe, men hadde nok ikke vært fornøyd med støynivået under et helgeopphold.
http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/17/10d4998084e55b491f53906d5547270a.jpg
Hotell: Hotell Latvija
Booket: Std
Oppgradert: Nei, men fikk frukt
Fikk nesten like fint rom som tjommien uten status. De spurte om jeg ville betale 40 euro pr natt for et business rom, men så mye er ikke den kaffemaskinen verdt! Ellers bra.
Hotell: Radisson Blu Royal Helsinki
Booket: Standard (corporate rate)
Oppgradert: Nei, fikk et helt forferdelig standard rom med slitt gulvteppe
Perks: En flaske vitaminvann. Et standardbrev uten navn på som ønsket meg velkommen og gjorde meg oppmerksom på 15% rabatt i restauranten.
Bor fra tid til annen på dette hotellet. I gamle dager ble jeg alltid oppgradert til Business Class rom, fikk sjokolade, et personlig velkomstbrev og ofte en kupong for en gratis øl. De siste 5 oppholdene har jeg ikke mottatt noe oppgradering så her har Club Carlson falt kraftig i standard. Ser på Tripadvisor at de henviser til vilkårene at man kun har krav om beste rom i samme kategori og kun Concierge får oppgradering.
Forrige gang jeg bodde der hadde jeg med en kollega som har null status hos Club Carlson, han fikk oppgradering men ikke jeg....
Hotell: Radisson Blu Hamburg
Booket: Standard med frokost
Oppgradert: Fikk beskjed ved innsjekk at jeg var oppgradert til et rom på 27. etasje. Var det helt ordinært standard rom, men utsikten helt fantastisk.
Perks: Ingen
Booket rommet direkte på hjemmesiden. Sendte så en claim om "best rate guarantee" ettersom Hotels.com solgte samme rom med 25% rabatt. Denne ble avvist da prisen kun gjaldt ved bestilling i NOK og dermed ikke var i lokal valuta. Vurderte å avbestille og booke via Hotels.com men da var prisen gått opp 20 EUR (fortsatt 25% rabatt).
Nye motto til Radisson er tydeligvis "Yes we can (PROMISE)", but we never live up to it. Har alltid noe med liten skrift på lur vi kan gjemme os bak både når det gjelder oppgradering og prisgarantien. Tror jeg skal bruke opp mine 350.000 poeng og så klippe kortet, er lei av hele greia...
Hotell: Radisson Blu Gdansk
Booket: Business class
Oppgradert: Oppgradert til Jr Suite.
Perks: Gratis vannflasker
Nye motto til Radisson er tydeligvis "Yes we can (PROMISE)", but we never live up to it. Har alltid noe med liten skrift på lur vi kan gjemme os bak både når det gjelder oppgradering og prisgarantien. Tror jeg skal bruke opp mine 350.000 poeng og så klippe kortet, er lei av hele greia...
Jeg har også støtt på agenter som gjør seg vanskelige på denne "best rate guarantee"-ordningen. Som regel går det greit gjennom, men sist gang fikk jeg avslag. Jeg hadde booket rom i kategorien "best available rate", men fikk blankt avslag fordi det fantes et billigere rom på www.clubcarlson.com (som var pre-purchase). Det var rom for ikke mindre enn fire personer det var snakk om, og jeg ville gjøre mitt for at vi fikk mest "bang for the buck".
Forsøkte på mitt beste (og høfligste) å forklare min oppfatning av vilkårene (samme romkategori og avbestillingsvilkår og billigere pris i "landets valuta"), men ble avvist. Etter en tre-fire e-poster fram og tilbake forsøkte jeg meg med en telefon til denne gjengen. Fikk snakke med en kar som overhodet ikke ønsket å forstå hva jeg mente var feil anvendelse av vilkårene, og han gjorde det han kunne for at jeg skulle føle at jeg var helt på jordet.
Heldigvis var det på årets MegaDO med en dame fra ClubCarlson, som er "program manager" for de nordiske landene. Etter en e-post til henne, der jeg la ved alt av dokumentasjon, fikk jeg plutselig etter noen dager tilbake responser på at rommene jeg hadde booket var prismatchet i tillegg til rabatt.
En liten "we're so sorry" kunne vel også vært på sin plass, men jeg fikk i alle fall billige rom, så nå er det bare å se fram til gutteturen i Gdansk i oktober, og vi har fortsatt fleksibiliteten i forhold til å kunne avbestille rommene hvis noen kaster inn håndkledet.
Kort oppsummert: Det gjelder (kanskje) å ikke gi seg så lett, hvis man får avslag på "best online rate guarantee".
Hotell: Radisson Blu Alcron, Praha
Booket: Rimeligste standard rom, prepaid
Oppgradert: Ja, til Royal Club Room
Perks: Gratis vann hver dag + hilsen fra front desk
Veldig fin beliggenhet, gåavstand til det meste. Fikk et rom ut mot bakgården i 7. etasje, var så stille at vi sov til langt ut på formiddagen hver dag...
Veldig bra restauranter på hotellet, både The Alcron med Michelinstjerne og den rimeligere La Rotonde. Hadde en veldig bra femretters med vinpakke på sistnevnte, til behagelige kr 1,300,- for 2 pers. Og 15% CC gullrabatt. Alt i alt bidro hotellet til at vi hadde en veldig fin langhelg i Praha.
petter380
11-09-2015, 15:50
Hotell: Radisson San Isidro
Status: Gull (eller Elite? Softlanding fra Concierge)
Booket: Std m/poeng
Oppgradert: Nei, men fikk to kjeks?
Heldigvis nest øverste etasje, og dermed mindre støy utenfra (ørepropper er et must i Peru). Stort rom med sofa, liten TV. Grei wifi og god frokost inkludert. Dessverre kaldt basseng, Hilton i Quito var oppvarmet [emoji15]
Håper på late check-out i morgen...
Chriscross
13-09-2015, 20:01
Noen som har fått sen utsjekk fra The Mat Fair i London noengang.?
Hotell : Radisson Blu Plaza, Oslo
Status : Silver
Rom booket : Standard
Oppgradert : tja , familie rom
Fikk beskjed om det ikke var mulig med oppgradering da det var konferanse, men at dem hadde booket meg til et familierom. Var flere andre som fikk oppgradering til business rom,
noe med at jeg var silver å dem var gold sikkert.
Andre ting: varmekablene fungerte ikke så gulvet på badet var iskaldt,
frokosten synes jeg var kjedelig ikke noe spennede, eller helt ok visst prisen er riktig.
Positive er jo selvsagt skybaren i 34 etasje.
robertaas
05-10-2015, 16:46
Positive er jo selvsagt skybaren i 34 etasje.
Hvor man ikke må gå glipp av toalettet hvor man kan se ned på Oslo mens man tisser. :D
Hvor man ikke må gå glipp av toalettet hvor man kan se ned på Oslo mens man tisser. :D
Den fikk jeg faktisk ikke med meg (headbang)
FlightDeck
05-10-2015, 17:17
Også mulig på Scandinavia-hotellet :)
Jeg ser ned på oslo uansett hvor jeg pisser jeg.... :)
petter380
19-10-2015, 00:02
Hotell: Radisson Blu BODØ
Status: Gull (eller Elite? Softlanding fra Concierge)
Booket: Fullpris vanlig rom
Oppgradert: Ja, ved innsjekk nå 2345 ettersom jeg ikke hadde registrert kort ved booking. Flott hjørne rom! Godt jobbet Radisson!
Sykkelthor
19-10-2015, 12:26
Hotell: Radisson Blu Trondheim Airport
Booket: Standard
Oppgradert: Nei. Fikk beskjed om at jeg vanlig vis ville blitt det, men at de var fullbooket. Det tror jeg på for reisebyrå, Radisson og alle andre påsto at det var fult før det plutselig kom en åpning 2 timer før jeg ellers måtte ha kjørt til Trondheim for å sove.
Perks: Nada, niks, null og ingenting
Rommet var ellers fint i 5. etg med utsikt til oppstillingen til Widerøe så jeg fikk både sovne og våkne til lyden av turboprop. Ikke plagsomt, bare en hyggelig svak dur som minnet meg på hvor jeg sov.
Hotell : Radisson Blu Berlin
Status : Concierge
Booket billigste, oppgradert til junior suite (!) , andre perks nada
VirreVapp
07-12-2015, 18:49
Hotell: Radisson Blu Atlantic Stavanger
Booket: Vanlig rom
Upgrade: til business rom
På rommet stod det en skitten skål, ikke tildekket, med 1 jordbær, 2 blåbær og 2 "sjokoladekuler" Usikker på om det er noe som står igjen etter forrige gjest eller om dette er velkomstgaven..??..?? Not impressed
Hotel: Radisson Blu Royal Garden i Trondheim
Booket: Standard rom til kr 1.185,-
Oppgradert: Ja, til business class rom
Perks: Flott dandert (og innpakket) julesnacks, en flaske vann, DN på døra om morgenen
Mange år siden sist jeg var på Royal Garden. Tydeligvis oppusset for ikke lenge siden, så ble positivt overrasket. Også hyggelig velkomst av resepsjonisten som forkynte at man prøver å ta godt vare på gullmedlemmer. Og frokosten var også bra. Tommel opp!
Sykkelthor
20-01-2016, 09:01
Hotel: Park Inn Oslo
Booket: Standard rom direkte hos hotellet for en relativt lang periode
Oppgradert: Ja, til business class rom med balkong (steike kjekt når det er -15 ute)
Perks: DN på døra om morgenen
Hotel: Radisson Blu Hotel, Zurich Airport
Booket: Standard guest rom
Oppgradert: Ja, til business class rom med utsikt mot flyplassen. Fint rom.
Perks: Fikk alt som var av (alcohol og non-alcohol) drikke samt snacks i minibaren helt gratis. Maste meg frem til det med forskjellige resepsjonister i det hotellet. Egentlig skulle jeg bare få snacks og soft drinks, men en av resepsjonistene sa at jeg kunne ta alkohol fra minibaren. Ble ikke belastet noe av det i etterkant. Ellers sen utsjekk til kl.16.
Hotellet så ganske stilig ut. 2-3 min gå avstand fra Zurich airport. Stilig bar der man kan se en vin tower med 4000 vinflasker. Egentlig følte jeg at oppholdet var ganske rotete. Noen ganger fikk jeg rabatt mens andre ganger ingen rabatt for drikke i baren. Samme gjaldt for room service maten og. Fikk ingen rabatt for maten jeg bestilte for rommet. Heldigvis betalte jeg ingenting for rommet. Brukte 20000 EB poeng for rommet med frokost. Så de ansatte i hotellet burde i hvert fall opptre mye ryddigere. Mange elendige ansatte i det hotellet.
Hotel: Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel
Booket: Standard single rom
Oppgradert: Ja, til deluxe room som var bra nok.
Perks: 2 flasker vann på rommet til dagen var gratis. Fikk gratis frokost for 1 av de 2 nettene jeg bodde der siden den andre natten var frokosten inkludert. Ellers fikk jeg en drink voucher per dag som jeg kunne bruke i baren. Sen utsjekk til kl.14.
Hotellet ligger rett ved siden av Warren Street station, altså Victoria line. Perfekt for de som ønsker å dra til Oxford Circus, Green Park, Victoria station og Seven Sisters (nærmeste stasjon til White Hart Lane). Alt direkte fra Warren Street station. Ellers var personalet i hotellet veldig fantastiske og ryddige. Nesten bare internasjonale folk som jobber i hotellet, ikke så mange Briter.
Hotel: Radisson Blu Royal Garden i Trondheim
Booket: Standard rom til kr 1.185,-
Oppgradert: Ja, til business class rom
Perks: Flott dandert (og innpakket) julesnacks, en flaske vann, DN på døra om morgenen
Mange år siden sist jeg var på Royal Garden. Tydeligvis oppusset for ikke lenge siden, så ble positivt overrasket. Også hyggelig velkomst av resepsjonisten som forkynte at man prøver å ta godt vare på gullmedlemmer. Og frokosten var også bra. Tommel opp!
Ønskereprise! Men denne gangen kostet rommet bare kr 895,- (corporate rate). Royal Garden er i ferd med å seile opp som favoritthotell i bartebyen[emoji3]
Flight Cancelled
22-01-2016, 10:12
Ønskereprise! Men denne gangen kostet rommet bare kr 895,- (corporate rate). Royal Garden er i ferd med å seile opp som favoritthotell i bartebyen[emoji3]
Heldig du. Bodde der sist på tirsdag, ble som vanlig ikke oppgradert til større rom men fikk hjørnerom. Syntes også at dette hotellet av og til er litt dårlig på renhold på rommene.
Sucellos
25-01-2016, 23:11
Hotell: Radisson Martinique on Broadway, New York
Rate benyttet: Billigst mulig (AAA-rate)
Booket: Standard double
Oppgradert: Ja, til Executive eller noe i den duren. Stort rom var det i alle fall.
Andre perks: Velkomstbrev og en liten eske med no' belgisk konfektsjokolade. Vouchers for to personer hver dag til frokostbuffeten (american breakfast). Late check-out til 14:00. Kapsler til kaffemaskinen og nye vannflasker på rommet hver dag også, men det tror jeg kanskje alle får uansett.
Praktisk beliggenhet nær Penn Station og med t-bane tilnærmet rett utenfor hotelldøra.
FlightDeck
26-01-2016, 06:33
Kapsler til kaffemaskinen og nye vannflasker på rommet hver dag også, men det tror jeg kanskje alle får uansett.
Ja, det skulle da også bare mangle. Hvorfor skulle ikke hotellet fylle på med kaffe?
MisterOlsen
26-01-2016, 08:32
Hotell: Park Plaza Kudamm i Berlin
Rate benyttet: Booket to netter for poeng
Booket: Standard double
Oppgradert: Ja, til Executive med courtyardview.
Andre perks: Velkomstbrev og drinkvoucher for to pers. Samt lite fruktfat og litt drops.
Sucellos
26-01-2016, 09:45
Kapsler til kaffemaskinen og nye vannflasker på rommet hver dag også, men det tror jeg kanskje alle får uansett.
Ja, det skulle da også bare mangle. Hvorfor skulle ikke hotellet fylle på med kaffe?
Nei, det kan du jo si, men jeg har også opplevd at forbruk av kaffekapsler og vannflasker har gått på minibarregninga. Som sagt tror jeg imidlertid ikke dette var en gull-perk.
Hotell: Radisson Blu Plaza Bangkok
Status: Gold, eller muligens allerede nedgradert til sølv
Booket: Rimeligste romkategori, forhåndsbetalt
Oppgradert: Nei. Fikk heller ikke endret fra enkeltsanger til dobbeltseng. Men nesten fullt på hotellet pga en konferanse.
Andre perks: Så godt som ingen ting, ble tilbudt sen utsjekk kl 14.
Så litt skuffende basert på tidligere erfaringer med dette hotellet. Men hoteller gir likevel god valuta for pengene.
Foto tatt fra rom 908 med utsikt over bassenget i 6. etasje.
http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/27/4b313ddfec546f474db9c9224d6d7849.jpg
Hotell: Radisson Blu Scandinavia, CPH
Status: Gull, på aller siste verset
Booket: Standardrom, delvis betalt med poeng
Oppgradert: Ja, til superior
Andre perks: Hilsen fra vaskedama, en eske med sjokolade og en eller annen merkelig premium juice, sen utsjekk
Hyggelig asiatisk dame på innsjekk; "Wow, gold. Da må vi finne et fint rom til deg". Ellers mye flight crew på hotellet, bl.a Thai. For 6 danske hundrelapper + 10.000 CC-poeng gav dette oppholdet god valuta for pengene.
Hotel: Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel
Booket: Standard single rom
Oppgradert: Ja, til deluxe room som var bra nok.
Perks: 2 flasker vann på rommet til dagen var gratis. Fikk gratis frokost for 1 av de 2 nettene jeg bodde der siden den andre natten var frokosten inkludert. Ellers fikk jeg en drink voucher per dag som jeg kunne bruke i baren. Sen utsjekk til kl.14.
Hotellet ligger rett ved siden av Warren Street station, altså Victoria line. Perfekt for de som ønsker å dra til Oxford Circus, Green Park, Victoria station og Seven Sisters (nærmeste stasjon til White Hart Lane). Alt direkte fra Warren Street station. Ellers var personalet i hotellet veldig fantastiske og ryddige. Nesten bare internasjonale folk som jobber i hotellet, ikke så mange Briter.
Overnatter igjen på dette hotellet. Samme som sist, men med litt overraskelse på rommet denne gangen. Fruktkurv og kake på rommet denne gangen. Ellers en hyggelig betjening på hotellet.
Da kom sølvkortet i posten, en skikkelig soft landing ned fra gull, da jeg har temmelig nøyaktig 0 netter på noen av deres hoteller det siste året
Da kom sølvkortet i posten, en skikkelig soft landing ned fra gull, da jeg har temmelig nøyaktig 0 netter på noen av deres hoteller det siste året
Fikk også den kjipe konvolutten med sølvkort fra CC rett før påske. Men har faktisk kvalifisert til sølv, og manglet bare noen få netter for rekvalifisering til gull... Men moro så lenge det varte, både med Concierge og Gull.
Noen som har fått godkjent 100% prisgarantien til radisson?
Har sendt screenshots frem å tilbake nå, og de finner alltid en liten detalj som de ikke er fornøyde med, nå sist var ikke valutaen lik..
Virker bortimot umulig å få til.
Jeg har fått det "delvis" godkjent... Bestilte rom på Radisson Martinique NY på Booking.com og claimet på prisgarantien. Først prøvde de seg med at de ikke kunne finne den samme prisen, da sendte jeg screenshots fra samme dag hvor prisen var aktiv. Så skrev de at den prisen jeg hadde var "pakkepris" inkl avgifter og tax og at det ikke var dekt av garantien, da viste jeg til vilkårene hvor det står at det kan være både totalpris og pris uten avgifter. Så mente de at dette kunne være en mobil-only pris siden jeg sendte screenshots fra mobil, så sendte jeg samme screenshots bare fra pcen, med en begrunnelse og at jeg forlangte å få prisen og viste til garantien. Vi gikk noen runder fram og tilbake, men jeg viste konsekvent til paragrafer i vilkårene for garantien. Jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle gi meg, og det ga resultater til slutt, fikk en pris som var den samme som den jeg hadde booket, men uten alle avgifter, men det aksepterte jeg da prisen fra booking.com var inkl frokost, det var ikke prisen fra clubcarlson, men det fortalte jeg ingen ;) Moralen er: ikke gi deg, vær saklig, bruk vilkårene les de med lupe! Jeg heier på deg, gir man en garanti så får man leve etter det ;)
Hotel: Radisson Blu Gærningmoen
Status: Søøøølv ...
Oppgradert: Ja, Business Class
Offergave: Ingen
Gledelig overrasket over å bli oppgradert selv med sølv. Ingen offergave, men respektfull og hyggelig resepsjonist.
Noen som har fått godkjent 100% prisgarantien til radisson?
Har sendt screenshots frem å tilbake nå, og de finner alltid en liten detalj som de ikke er fornøyde med, nå sist var ikke valutaen lik..
Virker bortimot umulig å få til.
Har brukt denne 2 ganger, en gang i Roma og en i Berlin. Fikk godkjent prisgarantien begge ganger, men måtte en del mailutveksling til ved oppholdet i Roma. I Berlin gikk det gjennom på no time, se post #550. Har inntrykket av at prisene på hotellenes nettsider nå oftere matcher prisene hos tredje part.
Norfindir
16-04-2016, 16:15
Hotell: Park inn stavanger
Booket: Business ready
Upgrade: ingen
4 netter. Resepsjonen løy om at suitene skulle pusses opp så vi fikk ikke oppgradert. Men det var hele tiden mulig å bestille de.
Måtte påpeke mangel på velkomstgave for å få noen bær og makroner.
Hotel: Radisson Blu Gærningmoen
Status: Sølv ...
Offergave: Ingen
Da var det nok slutt på magien for denne gang ... :)
Radisson Caledonien Kristiansand
Oppgradert: Ja, til et fint business class-hjørnerom.
Velkomstgave: Niks, nada.
Kan noen bekrefte at man får gratis frokost på rommet også når man er oppgradert til romkategorien?
Chriscross
13-06-2016, 18:53
Radisson Caledonien Kristiansand
Oppgradert: Ja, til et fint business class-hjørnerom.
Velkomstgave: Niks, nada.
Kan noen bekrefte at man får gratis frokost på rommet også når man er oppgradert til romkategorien?
I Norge pleier vel alltid frokost være inkludert uansett. I utlandet er det litt forskjellig så alltid lurt å spørre om "I stay in room xxx could you please confirm that breakfast is included as stated on poster in the room?" Ikke nevn oppgradering når du spørr[emoji6]
I Norge pleier vel alltid frokost være inkludert uansett. I utlandet er det litt forskjellig så alltid lurt å spørre om "I stay in room xxx could you please confirm that breakfast is included as stated on poster in the room?" Ikke nevn oppgradering når du spørr[emoji6]
Ja, stort sett. Akkurat denne var faktisk rabattert og uten frokost inkludert, men som Concierge er restaurantfrokost alltid gratis. Lurte bare på om jeg måtte betale noe ekstra for å få det på rommet. Konklusjonen er: måtte ikke betale ekstra, men de klarte ikke å få med seg ordren som jeg hang på døren kl. 22. Måtte etterlyse den, og de brukte da 20 min på å raske sammen en brødkurv, pålegg, yoghurt, kaffe og appelsinjuice.
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Hotell: Radisson Blu Birmingham
Gave: Vannflaske, småkaker og kort
Hotell: Park inn Nottingham
Gave: 2 vannflasker og kort
Hotell: Radisson Blu Park Fornebu
Gave: Såpestykke og kort
3 hotell fra siste uken, til sammen 5 netter. De to engelske helt som forventet egentlig. Varm dusj, og ikke så mye mer å snakke om. Det i Birmingham svært så sentralt i forhold til togstasjonen. Gode priser på begge (sommersalg).
Gamle SAS hotellet på FBU derimot skuffer meg. Prisen var doblet (nesten 2.500 for standardrom) grunnet gårsdagens konsert er stivt men forståelig når de selger ut likevel. Da skuffer det meg når frokosten nå i praksis består av skiver med pålegg. Først flyttet de baconet opp på eggene for å spare. Nå er det helt borte, og det samme er resten av varmmaten, med unntak av pannekaker, pocherte egg og kokte egg. Nedtur!
robertaas
16-06-2016, 10:58
Gave: Såpestykke
Så folk uten status må klare seg uten slikt? :cool:
Jepp. Derav "de uvaskede massene" :)
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
jameson82
29-06-2016, 16:32
Prøver å bestille på Radisson hotellene på Gardermoen nå og der står det at frokost er mot tillegg. Er dette noe som er innført nå?
Radiasjon Nydalen:
Status: Nada
Booket: helt vanlig rom for poeng + cash.
Fikk: Tydeligvis et handicaprom
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160629/5d0ab01c505bde7ccb4c42b0f7bd53ac.jpg
Utsikt: Vel...
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160629/6c466bf74653efaa4d68765e05f08358.jpg
(Ja, det er tatt ut vinduet, ikke døra)
chrisljo
29-06-2016, 17:37
Prøver å bestille på Radisson hotellene på Gardermoen nå og der står det at frokost er mot tillegg. Er dette noe som er innført nå?
Har vært en stund. Var det samme når jeg bodde der sist i mars.
Ny runde på Fornebu. I grunnen helt likt som sist, med unntak av at de hadde fått rørte egg i tillegg til de to andre og steikte tomater. Bacon er det helt slutt på. Såpestykket var byttet ut med frukt, og jeg fikk denne gang kaffemaskin på rommet. Prisen var også langt hyggeligere (litt over 600kr pr. natt).
Hotell: Radisson Blu Park Fornebu
Gave: Såpestykke og kort
Gamle SAS hotellet på FBU skuffer meg. Prisen var doblet (nesten 2.500 for standardrom) grunnet gårsdagens konsert er stivt men forståelig når de selger ut likevel. Da skuffer det meg når frokosten nå i praksis består av skiver med pålegg. Først flyttet de baconet opp på eggene for å spare. Nå er det helt borte, og det samme er resten av varmmaten, med unntak av pannekaker, pocherte egg og kokte egg. Nedtur!
Trenger hjelp her, skal jeg velge
Radisson Blu Atlantic Hotel eller Park Inn By Radisson Stavanger ?
Lokasjonen er jo bedre på Radisson men virker som det er gansk slit?
Prisen er 10 000 poeng + 447 nok for Park inn
mens Radisson er 15 000 poeng + 639 nok
Skal dit til uka og har booket Atlantic. Synes det er helt greit der og pleier å få bra oppgradering med CCC der.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Skal dit til uka og har booket Atlantic. Synes det er helt greit der og pleier å få bra oppgradering med CCC der.
Ok , har dessverre ingen status nå så det spiller ingen rolle tenket litt mer på "value for money and points"
Trenger hjelp her, skal jeg velge
Radisson Blu Atlantic Hotel eller Park Inn By Radisson Stavanger ?
Lokasjonen er jo bedre på Radisson men virker som det er gansk slit?
Prisen er 10 000 poeng + 447 nok for Park inn
mens Radisson er 15 000 poeng + 639 nok
Har ikke bodd på noen av dem de siste årene så kan ikke si noe om det, men hvis du har planer om å stikke ut på byen i løpet av turen så velg Atlantic. Det ligger dønn midt i sentrum og kort vei til det meste.
Park Inn ligger en grei gåtur eller kort busstur unna sentrum, og på en sen kveld så har man lite lyst til å styre med det (å gå til PI eller ta bussen utover).
Mine :68:
Har ikke bodd på noen av dem de siste årene så kan ikke si noe om det, men hvis du har planer om å stikke ut på byen i løpet av turen så velg Atlantic. Det ligger dønn midt i sentrum og kort vei til det meste.
Park Inn ligger en grei gåtur eller kort busstur unna sentrum, og på en sen kveld så har man lite lyst til å styre med det (å gå til PI eller ta bussen utover).
Mine :68:
Takk for responsen, aldri vært i Stavanger så det var nyttig info.
Drar ditt i forbindelse med gladmat festivalen så da blir det vel Atlantic :)
Sent fra min G620S-L01 via Tapatalk
Hovedområdet for Gladmat'en er 2-300m (ca) fra Atlantic, innerst i Vågen, så alt blir mye enklere å forholde seg til.
Pluss man får enklere muligheten til å ta en kjapp pause på hotellrommet midt i kaoset.
Enjoy :drink
Skal også dit på litt gladmat (og gladøl)
Torsdag til lørdag.
Jeg og en kompis tok en spontantur til SVG i fjor og da var det tilfeldigvis gladmat festivalen. Vi har laget en tradisjon om å dra dit hvert år nå!
Hotell: Radisson Blu St. Gallen
Booket: 2-for-1 standard weekend (+ 1 gratisnatt fra Hotels.com Welcome Rewards)
Upgrade: Business class
Gave: Karaffel med vann og ei skive appelsin oppi, brownie og et eple, samt en liten julekalender!
--------------
Tok ut en gratisnatt fra Hotels.com Welcome Rewards på Radisson Blu St. Gallen fra søndag til mandag (i går).
Fredag til søndag var booket som 2-for-1 standard weekend rate.
Hotels.com-natten var en Business class rom, for å maksimere verdien på gratisnatten. Da vi sjekket inn på fredag, ble vi oppgradert til et businessrom og fikk beholde det samme rommet hele langhelgen. Nå var ikke hotellet det jeg vil kalle "fullbooket" men det var veldig greit og hyggelig gjort av hotellet med en slik velvilje for en booking gjennomført hos en tredjepartsside, og en annen direkte hos kjeden.
I tillegg fikk vi gratis parkering i hotellets parkeringshus i kjelleren, under hele oppholdet. Vet ikke om det er vanlig med business class rom? Kosta egentlig 25 CHF per dag (med inn/ut-privilegier)
Hei,
Er det noen måter å oppnå høyere status på nå? Eller må man begynne på "Red"? Jeg bor ikke nok på slike hoteller til å oppnå gullstatus. Har EBG hvis de matcher.
De matcher EBG til CCG
Chriscross
20-12-2016, 19:50
Hei,
Er det noen måter å oppnå høyere status på nå? Eller må man begynne på "Red"? Jeg bor ikke nok på slike hoteller til å oppnå gullstatus. Har EBG hvis de matcher.
Du kan vel også kjøpe aksjer i Rezidor. Evt få deg Amex Platinum Centurionlinjen (ikke sas).
Sendte de en mail og fikk følgende svar:
"We match top level to Gold Elite and second level to Silver Elite. Our
Concierge Elite level cannot be matched, it must be earned."
Det vil vel si at Eurobonus Gold kun gir Silver Elite. Noen erfaringer med dette?
Sundet81
22-12-2016, 11:37
Sendte de en mail og fikk følgende svar:
"We match top level to Gold Elite and second level to Silver Elite. Our
Concierge Elite level cannot be matched, it must be earned."
Det vil vel si at Eurobonus Gold kun gir Silver Elite. Noen erfaringer med dette?
EBG gir CCG.
Hotel: Radisson Blu Media Harbour Hotel Dusseldorf
Booket: Standard guest rom 2 for 1 weekend tilbud. Tror jeg betalte rundt 1100 kr for 2 netter.
Oppgradert: Ja, til business class rom. Fint rom.
Perks: Fikk to drikkebonger til baren og late check out til kl.14.
Fint hotel som ligger ca. 2,5 km fra Alstadt (gamlebyen) og sentrum av Dusseldorf. Området hotellet ligger i er i et område med en del trendy restauranter og barer. Ikke langt unna ligger TV tårnet. Ellers er Dusseldorf en kjedelig by med lite severdigheter.
2 for 1 og 4 for 2 rates for gull eller høyere er fjernet dessverre, det var en veldig fin perk.
2 for 1 og 4 for 2 rates for gull eller høyere er fjernet dessverre, det var en veldig fin perk.
CC fjernet den uten å gi beskjed til sine kunder, altså de fjernet den over natta.
Radisson Blu Edwardian Sussex
London
Nivå: CC Gold Elite
Upgrade: Ingen
Velkomstgave: Ingen
Råd: Ta med knebeskytter og hjelm, for skal du ut av sengen i mørket og er litt trøtt krasjer du både i sengekanten og veggen. Knøttsmå rom, og utsikt rett inn på kontoret til en småsjokka Frøken Gundersen som fikk nyte kroppen min i full strekk da jeg åpnet gardinen. Mulig hun tok en rødvin i lunsjen på onsdag bare for å glemme....
Ligger sentralt på Oxford Street (I bakgården på New Look/Next øverst mot Marble Arch), det er positivt!
Kim
Field in sight
11-02-2017, 18:54
Noen som har erfaring med Radisson Blu Resort hotellet i Arguineguin på Gran Canaria? Har prøvd å søke litt rundt her i denne tråden og på andre forum men finner lite erfaringer med hotellet og Club Carlson perks & recognition.
chrisljo
11-02-2017, 19:03
Noen som har erfaring med Radisson Blu Resort hotellet i Arguineguin på Gran Canaria? Har prøvd å søke litt rundt her i denne tråden og på andre forum men finner lite erfaringer med hotellet og Club Carlson perks & recognition.
Bodde der for fem år siden. Fine rom og fint uteområdet og basseng. Rommene er litt mindre enn de skriver på siden, siden de regner inn en bod som kun disponeres av time share eigne. Husker ikke om jeg fikk en oppgradering, men har lest at andre har fått.
Nettopp kommet hjem fra en uke der som concierge. Fikk oppgradert en romstørrelse. Gratis transport t/r flyplassen om man bor der mer enn en uke.
Ellers så er dette en meget bra plass om man ønsker å slappe av. God plass både på rommet og selve bassengområdet. Meget bra frokost til å være Spania, til og med musserende daglig for dem som ønsker slikt. Klientellet er mye bedre enn de andre charterhotellene, ingen chartersveinfaktor her...
Beliggenheten er perfekt mtp solen. Man har sol hele dagen og alle rommene virket å ligge bra til ift solen. Stor balkong med solsenger. Stort treningsrom i kjelleren med de meste av apparater.
Alt i alt meget godt fornøyd med mitt opphold.
Var der på babymoon for 3 år siden og var godt fornøyd. Rommet/leiligheten vi endte opp med hadde i hvertfall god plass.
Bra restaurant i toppen og et par andre innen kort rekkevidde
https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=126962
Endelig en hotellkjede for oss slabbedasker som ikke liker å vaske oss, skifte sengeklær og håndklær, pusse tenna og synes det er greit å lukte svette samt bruker trusene på både retta og vranga! Radisson Blu tilbyr nå tjenesten "Please don't clean my room". Helt genialt, ingen brysomme " bank, bank, bank - housekeeping" og man kan faktisk bo ukesvis og hele ferien på samme hotell uten at noen utenforstående skal bry seg om hygiene, ordning & reda. Fantastisk!
Mon tro om Rasmus Hansson har fått styreverv i Rezidor?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170507/dfb211b753ff800e09e5e04f3bf7a98d.jpg
Sent from my iPad using Tapatalk
robertaas
07-05-2017, 23:40
Det er jo bare å bruke "Do not disturb" også når man er ute.
Hotell: Radisson Blu Bodø
Status: Gull
Booket: Standard
Oppgradert: Til business class i 12. etasje (øverste etasje med gjesterom - i 13. etasje er Top 13-baren) Fantastisk utsikt mot havna og Sandhornøya. Requesten min funket, med andre ord. Hadde forespørsel inne på reservasjonen om rom på high floor med utsikt mot Sandhornøya ;)
Offergave: 3 stk sjokoladetrøfler
Annet: Tidlig innsjekk 12:30. God frokost og et hyggelig opphold. Bor gjerne her igjen. Scandic Havet er som oftest for dyrt synes jeg.
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p526x296/18425100_10155177070110330_4255359841712226972_n.j pg?oh=6797d64503782bc62149de11f03e4e7c&oe=599C2120
litt-amatør
27-06-2017, 16:51
Noen som vet om poengene refunderes hos CC dersom man avbestiller (i god tid) et bonusopphold? Mildt sagt ikke lett å finne ut det på hjemmesiden deres. Pleier det å være vanskelig å få til å beholde samme rom dersom man bestiller tre netters opphold - to på poeng og en natt man betaler selv. Det gjelder Portman i London hvor jeg har bodd mange ganger og servicen varierer veldig er min erfaring.
Ugh fikk en noe uggen mail fra Radisson Rewards om at noen har overført poeng til United fra min konto... Det har ikke jeg gjort iallefall. Noe som burde anmeldes eller noe sånt? Ja frequent flier nummeret stod i mailen og greier så det burde være en smal sak å finne ut av hvem som har gjort det.
Jaja har nå sendt mail til kundeservice begge steder og lagt ved bildedokumentasjon, så håper jeg United og Radisson gjør det som trengs. Ja så får jeg også bytte passord da. Nyttig det og.
Booket RB Alcron i Praha for poeng. Er nå bare sølv (men ærlig og redelig opptjent), men ble oppgradert til fint Businessrom. Ingen øvrige pekes bortsett fra to store vannflasker.
@Mod; kanskje skifte navn på tråden til « ...Radisson Rewards»?
Noen som vet hvor lang tid overføring til Eurobonus tar? Mangler litt poeng til å nå neste FlyPremium nivå på SAS Mastercard, og overføring fra Radisson Rewards ser ut til å være beste løsningen. De skriver at det kan ta opp til 4-6 uker på nettsidene, mens det må skje før jul for å funke :)