Jeg så den videoen... og klarer ikke å forstå hvordan du kan forsvare det damemennesket som stod der og nektet han adgang. Null kundeservice...arrogangt, og så skal du liksom ta han på at han fikk tilbud flere timer etter om at han aller nådigst skulle få komme tilbake? Et normalt menneske uten en youtubekanal hadde aldri fått det tilbudet.
Betjeningen var vel her alt annet enn fokusert på kunden, og jeg er enig i at det virket som om hun godtet seg i å kunne nekte noen adgang.
Når de så truer med å saksøke fyren om han publiserer saken så har de vel egentlig bare gjort det værre for seg selv og gitt Josh en enda bedre sak å publisere.
Absolutt, støtter henne fult ut! Men ikke hvis hun har vært ufin, noe vi heller ikke ser i videoen og som han garantert ville ha lagt ved hvis hun hadde gjort så.
Tipper vi ikke får se hele videoen av seansen fra han kom inn til han gikk ut av lounge-resepsjonen pga en ting, da han ikke ønsker at forklaringen til avvisingen skal fram. Hele storyen og all fakta, der han får beskjed om at det er tidsbegrensing på loungen .... noe som Luxair absolutt burde ha informert om på nett.
Skjønner at han blir irritert pga at han ikke får være loungen hele tiden de 7 ish timene han hadde bakkestopp. Men når han får beskjed om at det ikke er slik - og med den historien med hvor ufyselig og ufin (språk, hersketeknikker, avbrytelser osv.) han behandler ansatte, og ikke minst begynner å skal ha navn for å henge ut, er det ikke noe rart at han blir avvist. Han kommer ALLTID opp i noe bråk, enten det er sikkerhetspersonale, grense myndigheter osv. Hadde han som de fleste andre pax (heligvis) godtatt beskjeden og heller sendt en klage, hadde han nok fått mer goodwill og kanskje faktisk fått goder som ansatte kunne gått utover sine regler og faktisk i dette tilfellet gitt han tilgang i den perioden han ønsket.
Til info: Nå om dagen går flere og flere selskaper over til at ansatte kun gir ut ansattenummer isteden for navn, pga sikkerhet, stalking/offentlig uthenging osv., hvis noen ønsker å sende en klage på en bestemt person kan de oppgi ansattenummer og selskapet vet derfor nøyaktig hvem det er snakk om. Bare se hvordan han navngir og går etter navngitte personer i Aero Dilli - nå skal det sies at jeg ikke støtter alt det Aero Dili eller Qatar Airways har gjort etter episodene med Josh.
Stusser forøvrig noen ting:
Hvis han hadde Biz fra BER til LUX, og Eco fra LUX til det som kan se ut som CDG - hvor har han kjøpt denne sammenhengende billetten? Kan ikke se at det er mulig på luxair.lu, så er dette to separate billetter - en Biz til LUX og en separat fra LUX. Er det så vanlig med tilgang til lounge etter siste flight?
Hvis han hadde loungetilgang, hvorfor gikk han ikke inn og satte seg i perioden han faktisk kunne - noe som trolig er iallfall 2-3 timer.
Det er mye som skurrer.
Og nei, det at kunden har altid rett - forsvant "når folk mistet folkeskikken", dessverre...