• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Yo momma, happy monday!

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Yo momma, happy monday solstråler

Endelig er denne helgen straks over. Noe etterlengtet fri er å skimte langt der borte. Håper for alles ve og vel at avløseren min ikke forsover seg klokken til 0700. Strake vegen hjem, kaste i seg noen brødskiver, kaste seg i seng for deretter å våkne litt tidlig ettermiddag.

Ha en superduper mandag. *Hjerte hjerte hjerte smilefjes hjerte herte hjerte*

LN-RRL Star Alliance (Scandinavian Airlines - SAS) Boeing 737-883

Last edited:
Ugh, selv korte ferier har sin ende. Mandagstrøtt krydret med en forkjølelse er en knall start på uken. Blir å holde meg innenfor den såkalte normerte arbeidstiden på 7,5t i dag da diverse ærend må gjøres og butikkenes åpningstider ikke passer til folk å full jobb.

Veldig stilig bilde! :)

God morgen fra Bergen. Her har man rukket å være på jobb i halvannen time etter en natt med svært lite søvn. Dagen kan bli lang, men med styrken satt til +2 på kaffemaskinen kommer man gjennom det meste.

God morgen! Overgang fra 35 graders varme til 0 grader er ikke så ille som jeg trodde... det er likevel mandag og lenge til helg, men det går vel på et vis :D

Mårn motherf****
Skikkelig dårlig dag fra morran av....*GRRRR*

Får håp det bli likar i morra :headbang :headbang

Mandager er aldri bra dager, men slik er det. Deilig å kunne drøye den litt, men fant nå ut at jeg måtte stå opp tilslutt jeg også. Sinnsykt trøtt. Får hoppe i dusjen og begynne på dagen sånn for alvor.

God morgen fra Helsfyr..
Det er mandag, og hva betyr det.. ? Jo en er ganske trøtt og bortreist i topplokket. Men det hjelper vel på, bare en kommer til tirsdag.
Satser på en tidlig kveld, da en har tatt unna de viktigste oppgavene innen klokka 15. Ha en våken mandag alle. :)

Ugh2, denne gang fra det Sørlandske.
Noen få plussgrader og overskyet her.

Kom hjem sent i går kveld uten baggasje fra en hyggelig helg i det tyske. Resultatet er sår hals og rennende nese. Dårlig søvn i natt, og mye å gjøre på kontoret i dag. Dårlig kombo!

Som flere allerede har sagt: Håper det blir bedre i morgen!

BF:cool2

God mandag fra et av NSB sine lokaltog type 72. Har blitt kollektivt siste uka pga. en dynamo som ikke ville mer. Holdt nesten på å "ta en Trine Rein" på Jessheim nettopp, så det blir greit å få igjen bilen i morgen.

God mandag ønskes :)

Last edited:
Holdt nesten på å "ta en Trine Rein" på Jessheim nettopp,

Hva??? Skal du på date med Lars Monsen????

God morgen fra Lillestrøm. Lang morgen idag etter hard jobbehelg.

Elefanten fant Businessclass.se sin gjestebok i kantina på ARN igår. Jeg regner med de kommer til å ha et rituelt bål på den siden straks de oppdager det. Jeg ga dem en ny penn på tråden der også, så de ikke skal bli altfor lei seg.

2013-02-17202231.jpg

En strålende dag ønskes.

Ugh2, denne gang fra det Sørlandske.
Noen få plussgrader og overskyet her.

Kom hjem sent i går kveld uten baggasje fra en hyggelig helg i det tyske. Resultatet er sår hals og rennende nese. Dårlig søvn i natt, og mye å gjøre på kontoret i dag. Dårlig kombo!

Som flere allerede har sagt: Håper det blir bedre i morgen!

BF:cool2

WF277 fra Køben kanskje?

Holdt nesten på å "ta en Trine Rein" på Jessheim nettopp

Hva??? Skal du på date med Lars Monsen????

Nei, jeg tenkte mer på de gamle hiten hennes - "Just Missed The Train" ;)

En connection på 8 minutter fra buss til tog på Jessheim er veldig risky når bussen kan bli forsinket, men det har heldigvis Ruter kompensert ved å legge inn nesten en halvtime fra tog til buss på Frogner, sånn at jeg både rekker innom KIWI samt minst et kvarter med blomstring på bussholdeplassen ved skolen. Ja, det skal bli godt å få igjen bilen.

God mandag fra TOS, hvor vinterværet viser seg fra sin beste side - enn så lenge (skal visst storme litt på onsdag i følge meteorolygene).
http://weather.cs.uit.no/

Og mandagen ble enda bedre når det ticket inn "Electronic Ticket Itinerary and Receipt from SAS " på eposten for noen minutter siden. Tilsammen 5 stk. på to itineraries oppgradert til C fra Y på SK 973 kommende fredags kveld - aaah kjenner det skal bli godt med en utvidet vinterferie i smilets land. :-)

Før det blir det å få avviklet et prosjektmøte på onsdag i vårt nybygg på toppen av øya hvor vi har fått en utsikt som nok kan virke forstyrrende på møter som avholdes....

Attachments

• KSAT_view.jpg
    KSAT_view.jpg
    54.9 KB · Views: 273
God mandag fra Majorstuen!
Nå først har hodet våknet litt. Er ikke morsomt å sitte på kontoret etter to superflotte uker på ski i Canada... Skal bruke ettermiddagen på å oppdatere meg på Flyprat.no. Var ikke mye bra wi-fi i det rurale British Columbia.

Nok en god dag fra Tromsø! Som allerede nevnt er været helt eksemplarisk. Man burde egentlig gjort noe ganske annet enn å sitte på kontoret.

Før det blir det å få avviklet et prosjektmøte på onsdag i vårt nybygg på toppen av øya hvor vi har fått en utsikt som nok kan virke forstyrrende på møter som avholdes....

Der fløt vi sakte forbi i lysløypa i går. Jeg har alltid vært litt imponert over "antenner" som dette og spurte derfor min 10-årige datter om hun kanskje skulle begynne å jobbe med slikt når hun ble stor, men hun var ikke like overbevist om attraktiviteten i dette (hun har ikke engang uttrykt begeistring over RAF Menwith Hill når vi har passert der noen ganger, så jeg vet ikke helt hva som skal til)...;)

God ettermiddag fra 15F på SK4686 et sted over Frankrike. Vi ble holdt igjen tre kvarter på bakken i Barcelona på grunn av for lote flygeledere på jobb på Gardermoen, ifølge fru kaptein.

Her er man på poengsanketur som følge av SAS sitt generøse tilbud om triple grunnpoeng kombinert med julekalendertilbud til BCN som gav triple ekstrapoeng. Så gjenstår det å se om it-systemene klarer å gi meg riktig antall poeng etterhvert.

ImageUploadedByTapatalk1361194671.560051.jpg

Back