• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

www.wideroe.no

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date

DY

ScanFlyer Dusty
Widerøes hovednettsted er litt redusert i dag på grunn av vedlikehold. Dersom du har behov for å bestille billetter kan du gjøre det via denne siden.

Widerøe Airlines main website is not available at the moment due to maintenance.
Go to english booking page

Nok en gang er internettsiden til Widerøe nede. Legger merke til at dem denne gangen velger å informere kundene om at siden er ned pga vedlikehold, og ikke bare får en beskjed om at det er tekniske problemer slik sist gang.
Ser ut til at dem har gjort slik jeg foreslo.......
Men denne gangen er vedlikholdet ikke lagt etter midnatt

;)

Har aldri fått denne ebskejden...og jeg er da ganske så ofte innom WF sine sider...

Siden var aldri nede. Vi hadde en oppgradering som tok ca 25 minutter, men i denne perioden kom meldingen opp. Det var hele tiden mulig å foreta rutesøk og bestilling via søkefelt i venstre marg. Det er dette som er den viktigste funksjonen på wideroe.no og så lenge vi ikke mister salg så fungerer det meget godt å gjøre det slik.

Originally posted by Farmer
Siden var aldri nede. Vi hadde en oppgradering som tok ca 25 minutter, men i denne perioden kom meldingen opp. Det var hele tiden mulig å foreta rutesøk og bestilling via søkefelt i venstre marg. Det er dette som er den viktigste funksjonen på wideroe.no og så lenge vi ikke mister salg så fungerer det meget godt å gjøre det slik.
Var ikke søkefunksjon i venstre marg da jeg fikk beskjeden.

EB:
Jeg er også ofte innom www.wideroe.no da jeg synes den siden er den klart beste. Har fått beskjed om at det er tekniske vansker og nedetid oftere og oftere i det siste. Er derfor jeg har reagert på dette. Søker en på forumet vil en finne flere tråder som dokumentere at siden har vært nede endel i det siste.

www.wideroe.no er fortsatt favoritten.

Back