www.osl.no har fått ny design på siden

Re: www.osl.no har fått ny design på siden

TAP och Finnair har tydligen slutat flyga på Gardermoen,, eller är det bara jag som inte får fram dessa på OSL.NO i fliken flytider?

Ser at de har et web cam på osl.no... av innsjekkingsområdet. Kunne det blitt mer uinteressant?
Hvorfor ikke et webcam fra rullebanene?
Hva er interessant med å se folk stå i kø for å sjekke inn?

Forteller litt om det er køer ihvertfall. Enig med mye av kritikken, men det webkameraet synes jeg er greit.

Men hvorfor er Avinor sine sider da du velger f.eks en flyplass, greit nok jeg kommer på dagens avganger..MEN hvorfor må jeg skrive inn brukernavn og passord???

Er vel fikset nå, har pratet med Nettredaktøren, da jeg valgte f.eks Direkteruter på Tromsø Lufthavn å valgte f.eks London/Stansted..så kom det opp et vindu der jeg måtte skrive brukernavn og passord..

,men er det ikke noe feil med søkefunksjonene på ankomst/avganger , spesielt om man begynner å velde ut enkelte destinasjoner ? , f.eks DUS og noen andre ?

Får vi "go-to-gate"/"Boarding"-messagene også etterhvert?

,men er det ikke noe feil med søkefunksjonene på ankomst/avganger , spesielt om man begynner å velde ut enkelte destinasjoner ? , f.eks DUS og noen andre ?

Jo. Sendte en mail til OSL for en uke siden og klagde på alle disse problemene og gate-infoen. Fikk et hyggelig svar tilbake om at teknikere jobber med alle bugs på siden, så alt løses nok etterhvert.:)

Back