• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Worldairroutes med ny dvd !

Har aldri sett noen av filmene, men virker bra... Kanskje jeg får skaffe meg en slik en gang.

Originally posted by Exiz
Har aldri sett noen av filmene, men virker bra... Kanskje jeg får skaffe meg en slik en gang.

Jeg har akkurat kjøpt DVD'n med Norwegian og Air France A332. Og kan anbefale de på det sterkeste.
Spesielt Norwegians sin DVD.:up:
Men her må jeg kjøpe meg MYTravel's sin DVD ser jeg, selv om jeg liker A333 best da.:devot:

Airbus 330. :)

Originally posted by Airbus 330

Jeg har akkurat kjøpt DVD'n med Norwegian og Air France A332. Og kan anbefale de på det sterkeste.
Men her må jeg kjøpe meg MYTravel's sin DVD ser jeg, selv om jeg liker A333 best da.:devot:

Da er jo Austrian A330 dvd'en midt i blinken for deg også
:thumbup

Originally posted by GFL

Da er jo Austrian A330 dvd'en midt i blinken for deg også
:thumbup

Har faktisk tenkt på det ja, så jeg får vel teste ut den også i samme slengen.;)

Og da er MYTravels og Austrian A332 bestilt.:)
Gleder meg til å få dem i hus, selv om MYTravels sin DVD ikke kommer før ca 25 januar.
Men dem som venter på noe godt, venter ikke forgjeves..............

For min del er MYT A320/A321 og AF A343 bestillt :)...... Så blir noe å se frem til i starten av februar ja :spin:

Fikk Norwegian DVD´n i posten i dag! Den skal nytes ihelga...:smokin

Og da er MYTravels og Austrian A332 bestilt.:)
Gleder meg til å få dem i hus, selv om MYTravels sin DVD ikke kommer før ca 25 januar.
Men dem som venter på noe godt, venter ikke forgjeves..............

Og da er de kommet i hus, så da er det bare å bruke helga på å titte litt på de.
:spin:

Back