Lennart ScanFlyer Rusty 13 Jan 2007 #1 Wizz på Sola Regnvær, og vind gjør det ikke enkelt å ta bilder med monopod i mørket Attachments Wizz A320 HA-LPC liten.jpg 107 KB · Views: 20
B B737 ScanFlyer Blue 13 Jan 2007 #2 Re: Wizz på Sola Har Wizz ruter til SVG, eller er det TRF- maskina som har måttet finne seg et annet sted?
Re: Wizz på Sola Har Wizz ruter til SVG, eller er det TRF- maskina som har måttet finne seg et annet sted?
Lennart ScanFlyer Rusty 13 Jan 2007 #3 Re: Wizz på Sola Tanking på gang. Kom fra Katowice, på vei til Island
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 14 Jan 2007 #4 Re: Wizz på Sola Du så vel ikke en annen også som gikk der ute og prøvde å knipse litt?
Lennart ScanFlyer Rusty 14 Jan 2007 #5 Re: Wizz på Sola Originally posted by Vede Du så vel ikke en annen også som gikk der ute og prøvde å knipse litt? Click to expand... Eg hadde nok med å hlde me fast i vinden. Kameraet mitt fikk med mer enn mine øyne, haha
Re: Wizz på Sola Originally posted by Vede Du så vel ikke en annen også som gikk der ute og prøvde å knipse litt? Click to expand... Eg hadde nok med å hlde me fast i vinden. Kameraet mitt fikk med mer enn mine øyne, haha