• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Wizz Airs A321XLR

Someone

Moderator
Medlem
Wizzair har som kjent bestilt 20 A321XLR gjennom deres eier Indigo Partners. Til nå har det vært kjent at når maskinene kommer i 2023, er planen å ha lik konfigurasjon som deres A321neo. Altså 239 seter i en all-economy konfigurasjon.

Noen har spekulert i om de da skal dukke på på transatlantisk, men Wizzair sjefen sier i dag de ikke har noen planer om dette. Derimot trekker han frem London-Dubai og Budapest-India som gode kandidater til flyet

https://www.ch-aviation.com/portal/news/79398-hungarys-wizz-air-eyes-dubai-india-with-a321neoxlr

Wizz Air (W6, Budapest) is planning to focus on eastbound expansion with its A321-200neo(XLR)s and is eyeing direct services from London to Dubai and from Central Europe to India, CEO József Váradi told Bloomberg.
 
Siden de gir opp satsingen fra Abu Dhabi er planen redusere antall planlagte XLR fra 47 til 10-15.
 
Back
Top