Jeg tror du skjønner litt hva jeg mener. Wizz har kommer nå inn på OSL i rekordfart, og alle destinasjonene de kommer med (bortsett fra Luton) er i direkte konkuranse med DY, og det har ikke kommet noen rare steder i øst slik dem har fra Torp osv. Ryanair har fortsatt den samme frekvensen de hadde til Stansted og Vilnius som når de startet opp for nå vel to år siden, og easyjet startet forsiktig med Tegel som eneste destinasjon. OSL er den viktigste basen for DY, og for hele selskapets eksistens er det viktig at de beholder posisjonen de har her i Norge og Norden og at de kan klare å tjene penger her oppe. Noe av grunnen til at Ryanair og easyjet startet såpass forsiktig på OSL er nok fordi de vet hvor sterke DY er her i Norge med tanke på at det er her de er størst, de kommer herfra og at de er et naturlig førstevalg for vanvittig mange nordmenn. Med andre ord, de viser litt respekt.