Wizz Air starter Warsawa Modlin - Bergen

Re: Wizzair med WMI-BGO

Seafoodflyer og Wizzair..? Noe jeg har gått glipp av? Da er er det jo bare å spørre på Flyprat!

Seafoodflyer og Wizzair..? Noe jeg har gått glipp av? Da er er det jo bare å spørre på Flyprat!

Hva mener du?
Martin (Seafoodflyer) jobber jo i ruteavdelingen hos Avinor,
så vanlig at han annonserer rute på SoMe.

Hva mener du?
Martin (Seafoodflyer) jobber jo i ruteavdelingen hos Avinor,
så vanlig at han annonserer rute på SoMe.

Beklager, visste ikke at Martin (han her på forumet?) brukte alias, aner ikke hvem han er og forstår fremdeles ikke hva sjømatflyging har å gjøre med Wizzair til Warszawa.

Last edited:

Beklager, visste ikke at Martin (han her på forumet?) brukte alias, aner ikke hvem han er og forstår fremdeles ikke hva sjømatflyging har å gjøre med Wizzair til Warszawa.
Det er ikke (brukernavn) Martin her på Flyprat, men en annen Martin (Langås) som jobber i Avinor. Han har riktignok tror jeg 2-3 ganger postet et innlegg her men han er ikke en aktiv bruker på dette forumet.

SeaFoodflyer som denne Martin bruker på sosiale mediaer henger med at han begynte som Avinors cargo ansvarlig (som da var konsentrert rundt sjømat export) før han gikk nylig over til PAX ruteutvikling avdelingen i Avinor.

Edit: Han bruker samme bruker her "SeaFoodflyer" og har kun 4 innlegg. Jeg vil tro at det er uetisk og i strid med interne regler i Avinor for han å være mer aktivt her med tanke på jobben han har.

Last edited:
Back