Wizz Air med Bergen Gdansk?

Wizz har vert innom Sola 2 ganger, en vinter, landa rett før midnatt for fuel, før de fløy videre,
enten til Island eller til der de kommer ifra, husker ikke lengre .
har ett dårlig bilde liggende en plass

Underveis Katowice - Egilsstadhir var det

Flydde Bergen-Gdansk 12-15 februar og på begge flightene var det hvertfall folk i 90 % av setene. Minst halvparten var såklart polakker. Min første tur med wizz dette her. Var meget positivt overasket! Rene fly, og blide hyggelige flyvertinner. Men hvordan de klarer å tjene penger på sånne som meg som kjøper t/r for 300 kr fatter ikke jeg. Men den virker hvertfall å gå veldig bra..

Blir bergen-rygge-bergamo på førstkommende torsdag, gleder meg ikke til 7 timer venting på rygge.... lite eksempel at kanskje norwegian har tjent noen kr på ryanairs ankomst? hehe..

Regner med at ruten går bra, ser at de øker til 3 ukentlige avganger i sommer. Jeg er spent på om TRF-KBP starter opp igjen. Ruten skulle ha oppstart nå i mars, men ble forskjøvet til Juni. billettprisene har også hoppet i været, noe jeg har sett før og som kan tyde på at det er usikkert om ruten kommer i gang.

Wizzair har 2 flyg i Ukarina och ett trasigt efter olyckan i december. Därför är tidtabellen neddragen.

OK, ikke verst at de greier å holde oppe alle de rutene de har med kun et fly, i tilleg har jeg sett at de har fløyet en del charter til Egypt i vinter, om jeg ikke tar helt feil da.

Last edited:
Jeg har en sterk mistanke om at de bruker et ekstra fly fra andre baser (BUD?)... Det ser ut som at det er neste umulig å opprettholde alle deres ruter med kun et fly... I dag, f.eks. gikk det et charter fra WU til Sharm... ;)

Det har vert snakk om at Wizz skal begynne å bruke Zhulyany flyplassen istedet for Borispil i Kiev, noen som vet mer om dette?
Hadde vert veldig hyggelig siden den ligger så og si i sentrum. jeg vet at de hadde prøvelandinger der i fjor for å teste den ut, men har ikke hørt noe siden.

Back