Wizz Air med Bergen Gdansk?

Går ann å booke i allefall, så tydelig at den er ny ser fra 12 Desember så flyr de 2 ganger i uken som W6 341..så er tydelig en ny rute ja!

Gratulerer til Bergen med denne! :)

Wizz Air åpner 18. desember flygninger fra Bergen til Gdansk med to ukentlige avganger, mandager og fredager. Ruten har avgang fra Gdansk kl. 10.05 med ankomst kl. 12.00 og avgang tilbake fra Bergen kl. 12.30. Ruten opereres med Airbus A320-200.

Prisene starter på kr. 304 t/r.

Wizzair ökar sin bas i Gdansk från 2 till 3 flygplan i December, vilket innebär flera nya rutter från Gdansk.

Wizzair ökar sin bas i Gdansk från 2 till 3 flygplan i December, vilket innebär flera nya rutter från Gdansk.

Krydser finger for at vi snart får dem at se i Billund evt. med en rute til Prag eller Budapest.

Men tillykke til Bergen med denne rute.:nor

Gratulerer Bergen. Wizzair er et veldig bra selskap å jobbe med. Fra Torp er det mye folk som reiser med selskapet. Håper det samme vil skje i Bergen. :cheers:

Gratulerer Bergen. Wizzair er et veldig bra selskap å jobbe med. Fra Torp er det mye folk som reiser med selskapet. Håper det samme vil skje i Bergen. :cheers:

Hvordan går det på ruten til Kiev? Mye pax?

Ukraina kommer garantert fra OSL ... Kiev har vanvittig mye å by på! Min rapport med Austrian til Kiev kommer forhåpentligvis i morgen! Den er ferdig skrevet - bare bildene som må lastes opp.

Wizz har vert innom Sola 2 ganger, en vinter, landa rett før midnatt for fuel, før de fløy videre,
enten til Island eller til der de kommer ifra, husker ikke lengre .
har ett dårlig bilde liggende en plass

Det husker jeg svært godt. Fordi det var når denne skulle komme for første gang jeg registrerte meg på forumet og hadde mitt første innlegg. Desverre så stemmer ikke "Join date" på meg.

Her er mitt bilde av den, tror eg kjøpte tripod dagen etterpå av skikkelig kvalitet

Attachments

• Wizz A320 HA-LPC liten.jpg
    Wizz A320 HA-LPC liten.jpg
    107 KB · Views: 420
Hvis Wizzair skulle noensin starter rute til Stavanger, hvilke destinasjon skulle det vært flydd fra ?

Back