Paulo
Paulo Fernandes
Det har vært mye drittvær her på Island i det siste, men onsdag 14.januar var alle lave og middels skyer borte og jeg var heldig å hadde en booking på et av skolens Diamond DA-20-fly  Her er bilder fra flyturen til Vestmannaeyjar og Þórsmörk
 Her er bilder fra flyturen til Vestmannaeyjar og Þórsmörk  På dager som denne føler jeg meg veldig privilegert som har mulighet til å fly i slike fantastiske omgivelser! Alle bilder er tatt av min co-pilot og fotograf Axel Thimell.
 På dager som denne føler jeg meg veldig privilegert som har mulighet til å fly i slike fantastiske omgivelser! Alle bilder er tatt av min co-pilot og fotograf Axel Thimell.
TF-KFF:

Alltid litt trafikk over Island:

Vestmannaeyjaer i solnedgang:

Gjør en fly-by over rullebane 03 for å sjekke vindsokken og forholdet på rullebanen. Flyplassen er en AFIS-flyplass men da vi ankom var det ingen på jobb gitt:

Tok et toalettbesøk på flyplassen også:

Avgang rullebane 12:

I nærheten av Þórsmörk:

På vei tilbake til Keflavik hadde vi tidenes fineste solnedgang:

Her er bilder fra flyturen til Vestmannaeyjar og Þórsmörk
 Her er bilder fra flyturen til Vestmannaeyjar og Þórsmörk  På dager som denne føler jeg meg veldig privilegert som har mulighet til å fly i slike fantastiske omgivelser! Alle bilder er tatt av min co-pilot og fotograf Axel Thimell.
 På dager som denne føler jeg meg veldig privilegert som har mulighet til å fly i slike fantastiske omgivelser! Alle bilder er tatt av min co-pilot og fotograf Axel Thimell.TF-KFF:

Alltid litt trafikk over Island:

Vestmannaeyjaer i solnedgang:

Gjør en fly-by over rullebane 03 for å sjekke vindsokken og forholdet på rullebanen. Flyplassen er en AFIS-flyplass men da vi ankom var det ingen på jobb gitt:

Tok et toalettbesøk på flyplassen også:

Avgang rullebane 12:

I nærheten av Þórsmörk:

På vei tilbake til Keflavik hadde vi tidenes fineste solnedgang: