• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Winter Wonderland

Paulo

Paulo Fernandes
Det har vært mye drittvær her på Island i det siste, men onsdag 14.januar var alle lave og middels skyer borte og jeg var heldig å hadde en booking på et av skolens Diamond DA-20-fly :D Her er bilder fra flyturen til Vestmannaeyjar og Þórsmörk :) På dager som denne føler jeg meg veldig privilegert som har mulighet til å fly i slike fantastiske omgivelser! Alle bilder er tatt av min co-pilot og fotograf Axel Thimell.

TF-KFF:
IMG_5594.jpg

Alltid litt trafikk over Island:
IMG_5597.jpg

Vestmannaeyjaer i solnedgang:
IMG_5618.jpg

IMG_5626.jpg

IMG_5628.jpg

IMG_5636.jpg

Gjør en fly-by over rullebane 03 for å sjekke vindsokken og forholdet på rullebanen. Flyplassen er en AFIS-flyplass men da vi ankom var det ingen på jobb gitt:
IMG_5640.jpg

IMG_5647.jpg

Tok et toalettbesøk på flyplassen også:
IMG_5653.jpg

Avgang rullebane 12:
IMG_5660.jpg

IMG_5661.jpg

IMG_5665.jpg

I nærheten av Þórsmörk:
IMG_5687.jpg

På vei tilbake til Keflavik hadde vi tidenes fineste solnedgang:
IMG_5711.jpg