TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 1 Nov 2010 #21 Stilig av Viper West (F-16 Block 40 fra Hill AFB , UT)
T TobyAllan PROFIL IKKE AKTIV 1 Nov 2010 #22 jeg tar gjerne smellet en gang til har sagt det før og sier det igjen, dette er bedre en sex!!! vet ikke alle deler min mening om dette, ikke min eks heller :colgate: MVH Torben
jeg tar gjerne smellet en gang til har sagt det før og sier det igjen, dette er bedre en sex!!! vet ikke alle deler min mening om dette, ikke min eks heller :colgate: MVH Torben
V Vidar ScanFlyer Gold 1 Nov 2010 #23 Veldig bra,Kyrre! Fint at du husker på oss i "gamlelandet". Vidar
L LN-KFW ScanFlyer Blue 1 Nov 2010 #24 Må bare kommentere igjen, SYKT FINE BILDER! Ønsker seg tilbake til Houston nå ja. Og den B-25'en og de T-6'ene er vel fra LSFM?
Må bare kommentere igjen, SYKT FINE BILDER! Ønsker seg tilbake til Houston nå ja. Og den B-25'en og de T-6'ene er vel fra LSFM?
ATC-flyradar Traveler Medlem 1 Nov 2010 #25 Fly flate for mange bildeserier - har ikke mæle - dette er så bra skarpe og bra bilder - de er unike - takk for at du gjør at jeg kan se dem Jan Støkkebo
Fly flate for mange bildeserier - har ikke mæle - dette er så bra skarpe og bra bilder - de er unike - takk for at du gjør at jeg kan se dem Jan Støkkebo
L LN-BLO ScanFlyer Silver 2 Nov 2010 #27 Her var det mye herlige bilder, masse snask her... Flott bildeserie!