Wifi hos Lufthansa?

Farmer

ScanFlyer Crusty
Hei. Har sjekket litt på LH sine websider men ble ikke noe klokere..
Skal brenne noen poeng sammen med favorittfruen, og ta en tur til Tokyo med LH i biz. Men, er det wifi på disse MON tro?
Så et annet lite spørsmål, som kanskje noen her kunne svare på ettersom EB folkene ikke kunne. Hvordan får man LH First på bonusbillett? Kan man endre dette nærmere opp mot avreise fra den biz billett det allerede er trukket poeng for?

Re: Wifi på LH A380?

Hei,

Jeg har flydd A380 med Lufthansa 2 ganger de siste 3 månedene.. Da var det ikke Wifi...

Tror ikke sertifiseringen er på plass ennå ... Samme med 748.

Så et annet lite spørsmål, som kanskje noen her kunne svare på ettersom EB folkene ikke kunne. Hvordan får man LH First på bonusbillett? Kan man endre dette nærmere opp mot avreise fra den biz billett det allerede er trukket poeng for?

Det krever at Lufthanse åpner opp for booking av bonusseter i F, noe det er svært restriktive med, spesielt etter som selskaper som US driver å undergraver hele systemet. Men du må bare ringe jevnlig frem mot avreise og høre om det plutselig har blitt åpnet noen seter

Det krever at Lufthanse åpner opp for booking av bonusseter i F, noe det er svært restriktive med, spesielt etter som selskaper som US driver å undergraver hele systemet. Men du må bare ringe jevnlig frem mot avreise og høre om det plutselig har blitt åpnet noen seter

For alle ikke US Airways så bruker det normalt å åpne 14 dager før avgang, men på Airbus 388 rutene er de mer restriktive.
Edit: Joda det er ledig i F class 15 januar på LH 710 FRA-NRT så det burde gå med alt annet enn US Airways.

Last edited:

Skal brenne noen poeng sammen med favorittfruen, og ta en tur til Tokyo med LH i biz. Men, er det wifi på disse MON tro?

Usikker på dekningsstaus nå, men når jeg var østover i 2011 eller 2012 så var det WiFi ombord, men null dekning. Da hadde de kun dekning fra Tyskland og vestover, ble det sagt.

Re: WIFI på LH

Nope. Du kan kjøpe fpr en time, 4 timer eller hele turen.

1 hour: 9.00 euros or 3,500 miles
4 hours: 14.00 euros or 4,500 miles
Full flight (up to 24 hours): 17.00 euros or 5,500 miles

http://www.lufthansa.com/us/en/Fly-Net

Hastigheten er heller ikke spesielt god .. Streaming av lyd er ok, men tv/video går dårlig.

Re: WIFI på LH

Hastigheten er heller ikke spesielt god .. Streaming av lyd er ok, men tv/video går dårlig.

På mine fire long haul flighter med Lufthansa nå i sommer har jeg kjøpt tilgang på alle og har hatt stort sett null problem med å streame i fra netflix under hele turen, men Netflix er kanskje den streaming tjenesten som er greiest på båndbredden etter min erfaring.

Vær litt grei med medpassasjerer og ikke stream video på fly. 2-3 netflix-strømmer og resten av flyet er basically uten tilkobling til omverdenen.

Back