• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Widerøes visuelle identitet

Someone

Moderator
Medlem
Widerøes visuelle identitet

Litt om Widerøes nye farger her og hvordan de kom frem til de. Egentlig var planene mer omfattende, men det ville blitt langt dyrere og mer komplisert med det opprinnelige forslaget, og det ville neppe bidratt til flere passasjerer

https://www.linkedin.com/pulse/widerøes-nye-visuell-identitet-og-de-jetflyene-thomas-higgins/

Widerøes nye visuell identitet og de nye jetflyene

Fortsatt uvisst om noen av Dashene etterhvert skal få det. Hadde vært kult, da jeg liker det slik Embraer flyene ble

Re: Widerøes visuelle identitet

Interessant, dog et ganske grovt selvmål her...

"Widerøe navnetrekket" og "3D modellene" også, for ikke å snakke om tittelen på siden, "Widerøes visuell identitet."

Jeg sliter intenst med å akseptere at særskriving og generell slendrian i grammatikken tydeligvis har blitt husrent. På meg virker det utrolig fordummende.

Tror ikke norsk er førstespråket hans og dette er hans personlige posting/blogg. Så kanskje unødvendig å slagge ham for hardt ... :old

Når man publiserer noe offentlig må man egentlig forvente å få noen former for respons om det skriftlige er ... "under par". En post på linkedin under "offentlig" er som en nyhetssak å regne. Nå ser det ut til at vedkommende antakeligvis er fra England, men har bodd i Norge siden 1991. Om det er en unnskyldning eller ikke vet jeg ikke.

Jeg bare skumleste først, men etter å ha lest hele teksten, må jeg innrømme at det dårlige språket nesten tar all oppmerksomheten her. Når det er sagt, synes jeg det endelige resultatet var bedre enn utkastet som viste seg å blir for dyrt.:up:

Det heter Brasil (med s) på brasiliansk, så hvorfor mange skriver det med z, er uforståelig...

Det heter Brasil (med s) på brasiliansk, så hvorfor mange skriver det med z, er uforståelig...

Fordi han har engelsk som morsmål og der skriver man stemt s med z. Og brasiliansk er ikke språk. Man snakker portugisisk i Brasil.

Skulle ønske de kunne hatt logoen på fremkroppen også.....

Espen

Back