• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Widerøes nye RUTER

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Widerøes nye RUTER'

Er det du som har designet dette da siden du fremhevet det her???

BF:cool2

markedsføringen er ikke mitt bord, men jeg synes den var litt morsom. Legg merke til papirflyene!

Er det ikke stoff fly?

Originally posted by CK

markedsføringen er ikke mitt bord,!

CK, kanskje jeg skal invitere til en kremmersamling ? Med bekreftet hotell ?:p :thumbup

Originally posted by EB

Er det ikke stoff fly?

nja.. er vel heller et digitalt fly bestående av 0 og 1 satt sammen i et bestemt system :)

Rute til Edinburgh blir nok fint... Hadde igrunn tenkt meg dit selv til sommeren, men da via Kastrup siden jeg ikke gidder å overnatte i Bergen for å rekke flyet...:sarc

...men for bergensere blir det sikkert et fint tilbud... :up:

Fikk opp en liten pussighet på prisene søndag 9. april fra BGO til EDI. Som dere ser under, så tar SAS seg mye mer betalt for samme flighten (begge prisene dukker opp på Farmers produkt).

How come?

Attachments

• WF_vs_SAS.gif
    WF_vs_SAS.gif
    13.4 KB · Views: 10

Originally posted by LN-KGL

Fikk opp en liten pussighet på prisene søndag 9. april fra BGO til EDI. Som dere ser under, så tar SAS seg mye mer betalt for samme flighten (begge prisene dukker opp på Farmers produkt).

How come?

Jeg gjetter bare (i påvente av mer fornuftige svar....), men kan det ha noe med at flighten er code share og at WF lar SAS få lov til å selge bare noen seter på disse avgangenen og at de aller billigste bookingklassene ikke lenger er tilgjengelig for SAS...?

ser ut til at det ikke finnes en SK-pris på de lavetse klassene. hmm. Det har ingenting med orskjellig tilgjengelighet på codeshare, TOS. SK/WF skal ha samme tilgjengelighet

Back