• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Widerøe webshop

TCAS

ScanFlyer Crusty
Widerøe webshop

Widerøe har startet ny webshop, som en erstatning av fiaskoen Greenbasket: http://www.wideroe.no/webshop

Dette er morsomme julegaver til ungene:
Gutt_0020_uniform_0020_1373x1373_1_m.jpg

Jente_0020_uniform_0020_900x900_1_m.jpg

Re: Widerøe webshop

Dette begynner å ligne noe ja, endelig er grenbasket historie!! Men jeg ser de selger Q400 modeller, montro om de tar bort de?;)

5-stripers kapteinsuniform a la Luftens Helter, ja ... naar blir dette standard i SAS-konsernet? :colgate:

Stilig... de gir ikke opp butikk i butikk ideen med en gang...

Noen har vel kjøpt inn alt for mange modeller da...

Jeg har en modell av Q400. Allerede etter utpakking knakk den ene propellen, så flyet tåler ikke mye turbulens :)

"Gammelt" nytt dette!!

For den observante forumbruker så omtalte jeg Widerøes Q400 modell i Samlerhjørnet allerede i begynnelsen av november!
Og da med link til Widerøes nye webshop ;)

Du er altfor flink til å bake inn webshop-reklamen i hvert fall :)

Vel, nå er butikken slik den burde vært fra 3. april 2006.

Mvh Eskil Eks-butikksjef

TCAS: Det kommer en PM til deg.

Jeg ser at det står følgende om Q400 modellen: "Maks. hastighet: 667 km/t Maks. take-off vekt: 29.257 kg Maks. nyttelast: 8.747 kg".

Det er utrolig hvor kjappe disse små flyene er og hvor mye plass det egentlig må være til å være så lite.... :)

Er det Crossroads som driver denne også (var det ikke dem sist gang)?

Back