Widerøe vinner ERA gold 2012

Redcap

ScanFlyer Silver
Widerøe vinner ERA gold 2012

Ingenting på ERAsiden ennå, men ifølge en tweet fra Widerøe har de vunnet ERA gold 2012. De har fått både sølv øg bronse tidligere, men gull er første gang.

RT In the @eraaorg 'Airline of Year' awards at #ERA12 Atlantic Airways takes bronze; Estonian Air silver and Norway's Wideroe wins Gold!
10:40pm - 20 Sep 12

Kommer vel info snart på http://www.eraa.org/index.php

Last edited:
Re: Widerøe vinner ERA gold 2012

Litt forvirring .... ? Vi får se hva som skjer ....

Richard Maslen ‏@TheHUBRoutes

A little confusion at #ERA12 'Airline of Year' Awards. Sources tell me independent judges actually put Estonian Air first & Wideroe second!

Trodde bare de spilte golf i Dublin, men her er det visst priser på gang også ;)

og det er helt sikkert velfortjent...
Job well done Widerøe...
Hilsen Ole

Ordet 'regionale' ser ut til å ha falt bort de fleste steder - men det er greit. Vi tar den æren vi får! :lol:

Ordet 'regionale' ser ut til å ha falt bort de fleste steder - men det er greit. Vi tar den æren vi får! :lol:

Vel - jeg mener nå æren er litt mer verdt om dere er ærlige om hva saken dreier seg om. Om det er NTB eller WF som har utarbeidet teksten vet jeg ikke, men disse artiklene kunne WF fått rettet opp hvis de ville. Nå får de som oppdager det på annen måte en litt rar smak i munnen...

Kan sies at DN-artikkelen er kort, for kort siden flere ord er utelatt og det kan vel sies at også Widerøe har bidratt til en disse feilene. Det jeg tenker på at slik overskriften til Widerøes pressemelding så sier den "Widerøe is awarded European Airline of The Year". Skulle ikke denne henvist til at det var bland organisasjonens 56 flyselskap den hadde vunnet tittelen, ikke for alle europeiske flyselskap. Den andre feilen bør vel stå helt på DNs kappe. Skulle ikke ordet posisjon byttes ut med presisjon i denne?
ERA kårer årets flyselskap i Europa på grunnlag av kvalitet, økonomi og posisjon.

Back