Widerøe Twin otter

Nja

ScanFlyer Blue
Widerøe Twin otter

Lurer på om det er noen som har en Widerøe Twin Otter til salgs (plastmodell på stativ). Har prøvd å få tak i den i mange, mange år man har ikke lykkes i det.... HJELP...

Re: Widerøe Twin otter

Sorry mate. Det eneste som "ligner" er resin modeller (display) på metall stativ. Disse finnes i et beskjedent antall og kom til landet sammen med 1:1 "modellene". Alternativet ditt er plastbyggesett i 1:72 (Matchbox). Disse finnes ikke med WF dekaler, men kanskje Ruben snart har noe på markedet ?

Svaret er: Det får man ikke.
Har aldri sett noe på markedet. Selv jeg med mine 26år i selskapet har ikke klart å få tak i en. De fleste som hadde slike er pensjonister nå og har disse i hylla hjemme.

Dash 7 hadde vært bra ja :D
Når det gjelder andre(hvis jeg forsto deg rett) så finnes det Dash 8-400(Q400) i nettshopen både til Widerøe og SAS ;)

Hva med Dash-7 modeller av Widerøe?? Finnes de?? NOEN????

Stort sett samme svar som for Twin Otter spørsmålet. Resin modeller levert fra DHC (fabrikken). Denne har jeg selv. Skala er 1:72. min er pt utlånt til museet i Bodø. Jeg mener det skal finnes byggesett, men skala er jeg usikker på. Det eneste jeg er rimelig sikker på er at det ikke finnes WF-dekaler.

Stort sett samme svar som for Twin Otter spørsmålet. Resin modeller levert fra DHC (fabrikken). Denne har jeg selv. Skala er 1:72. min er pt utlånt til museet i Bodø. Jeg mener det skal finnes byggesett, men skala er jeg usikker på. Det eneste jeg er rimelig sikker på er at det ikke finnes WF-dekaler.

Hei,

Revell ga ut det gode, gamle Matchbox settet i fjor eller forfjor, så det
er ikke noe problem å få fatt på. Dette er selvfølgelig i 1/72.

Jennings jobber med Widerøe sine farger akkurat nå. Det blir alle 4
hovedskjemaene, fordelt på 2 forskjellige dekalark. Jeg regner med å
ha disse for salg i god tid før sommeren.

Happy modelling,

Ruben
www.lndecals.com

Back