CK ScanFlyer Mile High Club 13 Dec 2006 #1 Widerøe søker... http://www.kampanje.com/stilling_ledig/article51853.ece for de som tør..
CK ScanFlyer Mile High Club 13 Dec 2006 #3 Re: Widerøe søker... jeg har nok feil kompetanse - og en ny spennende jobb fra 01.01.07
GF1 ScanFlyer Gold 13 Dec 2006 #5 Re: Widerøe søker... Dessverre er det mange interessante saker som har det med å drukne i disse "God morgen"-trådene. CK's nye jobb ble annonmsert her: http://www.scanairforum.net/forums/read.php?TID=15379
Re: Widerøe søker... Dessverre er det mange interessante saker som har det med å drukne i disse "God morgen"-trådene. CK's nye jobb ble annonmsert her: http://www.scanairforum.net/forums/read.php?TID=15379
HMWK ScanFlyer Gold 13 Dec 2006 #6 Re: Widerøe søker... Jeg er ikke helt oppdatert gitt. Takk for opplysningene.
Falcon ÜberScanFlyer 14 Dec 2006 #7 Re: Widerøe søker... Den som får jobben får i alle fall en topp sjef. Jeg kan anbefale ham på det varmeste. Utover det har jeg ingen kommentarer.
Re: Widerøe søker... Den som får jobben får i alle fall en topp sjef. Jeg kan anbefale ham på det varmeste. Utover det har jeg ingen kommentarer.
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 14 Dec 2006 #8 Re: Widerøe søker... Grattis med jobb iallefall CK SENT men GODT :lol:
MountainDew ScanFlyer Rusty Medlem 14 Dec 2006 #9 Re: Widerøe søker... Gratulerer med ny jobb :smile2 Spottetur til Seattle hadde vert morro å vert med på!
Re: Widerøe søker... Gratulerer med ny jobb :smile2 Spottetur til Seattle hadde vert morro å vert med på!
STARSHIP 2 ScanFlyer Gold 14 Dec 2006 #10 Re: Widerøe søker... noen med "insides" om Widerøe skal begynne å intervjue piloter igjen snart?
F35Landing ScanFlyer Gold 14 Dec 2006 #11 Re: Widerøe søker... noen med "insides" om Widerøe skal begynne å intervjue piloter igjen snart? Click to expand... Ikke planlagt flere opptak eller intervjuer i overskuelig fremtid. Fløy med "The man himself" for noen uker siden, og han burde jo vite Men vi vet jo alle hvor fort det snur i denne bransjen. Plutselig skal de ha 50 nye rett over jul
Re: Widerøe søker... noen med "insides" om Widerøe skal begynne å intervjue piloter igjen snart? Click to expand... Ikke planlagt flere opptak eller intervjuer i overskuelig fremtid. Fløy med "The man himself" for noen uker siden, og han burde jo vite Men vi vet jo alle hvor fort det snur i denne bransjen. Plutselig skal de ha 50 nye rett over jul
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 14 Dec 2006 #12 Re: Widerøe søker... "The man himself" ?? Er'e Bjørn S. det eller?
F35Landing ScanFlyer Gold 14 Dec 2006 #13 Re: Widerøe søker... Er'e Bjørn S. det eller? Click to expand... Skulle man kanskje tro. Men når det gjelder pilotrekruttering er nok "the man" Roar Strande, treningssjefen vår. Mannen som veit^_^
Re: Widerøe søker... Er'e Bjørn S. det eller? Click to expand... Skulle man kanskje tro. Men når det gjelder pilotrekruttering er nok "the man" Roar Strande, treningssjefen vår. Mannen som veit^_^
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 14 Dec 2006 #14 Re: Widerøe søker... Selveste Strande ja...daaa så Han har vel 1 år igjen eller noe han da før han og skal trekke seg tilbake?
Re: Widerøe søker... Selveste Strande ja...daaa så Han har vel 1 år igjen eller noe han da før han og skal trekke seg tilbake?