Widerøe sliter?

Re: Widerøe sliter?

det hjelper ikke med ok belegg når Jetstreamen står på TRF hele dagen mellom de to daglige avgangene

Originally posted by PP

"at have ondt i økonomien" er en udtryksform/talemåde som er ganske almindeligt anvendt i Danmark - jeg er sikker på at nogen af de ting i normalt siger i Norge også lyder ganske dumt for os hernede i kongens by...:cool:

Artig når det er danske flygere i cockpit og ATC begynner å spørre om også flygerne hører "kneppelyder" på radioen.... :colgate:

Originally posted by LN-SSL

Originally posted by PP

"at have ondt i økonomien" er en udtryksform/talemåde som er ganske almindeligt anvendt i Danmark - jeg er sikker på at nogen af de ting i normalt siger i Norge også lyder ganske dumt for os hernede i kongens by...:cool:

Artig når det er danske flygere i cockpit og ATC begynner å spørre om også flygerne hører "kneppelyder" på radioen.... :colgate:

:lol

Originally posted by LN-SSL

Originally posted by PP

Eller når ATC spør om de (danske pilotene) er snart klar til å dytte (fra gaten).:p

Ja, eller når de danske kabineansatte spørger de norske piloter på en morgenflyvning om de her lyst til lidt morgenbrød!

På dansk er morgenbrød en fælles betegnelse for rundstykker, winerbrød osv ;)

Back