Widerøe satser på Værnes S17
Ruten TRD-KSU-TRD blir til TRD-AES-KSU-TRD, kommer vel sikkert av at det er mindre etterspørsel fra oljeindustrien fra KSU, mens fra AES er det underkapasitet og potensial på å bringe flere til Værnes. Samt BGO-KSU-TRD på lørdag og TRD-KSU-BGO på søndag med Q300. På sommerruten TRD-OSL-TRD vil neste sommer bli fløyet av Q300 mot Q400 i år. BNN og SSJ fra Værnes vil bli fløyet direkte og med Q300, og resterende OSY, RVK, MQN og MJF (MOL/BGO) blir fløyet med DH8A og de aller fleste direkte, nå har jeg ikke sjekket det - men kan dette føre til at en del flyvningene til Bodø fra Værnes via Helgeland forsvinner?
Ruten TRD-KSU-TRD blir til TRD-AES-KSU-TRD, kommer vel sikkert av at det er mindre etterspørsel fra oljeindustrien fra KSU, mens fra AES er det underkapasitet og potensial på å bringe flere til Værnes. Samt BGO-KSU-TRD på lørdag og TRD-KSU-BGO på søndag med Q300. På sommerruten TRD-OSL-TRD vil neste sommer bli fløyet av Q300 mot Q400 i år. BNN og SSJ fra Værnes vil bli fløyet direkte og med Q300, og resterende OSY, RVK, MQN og MJF (MOL/BGO) blir fløyet med DH8A og de aller fleste direkte, nå har jeg ikke sjekket det - men kan dette føre til at en del flyvningene til Bodø fra Værnes via Helgeland forsvinner?
Last edited: