Widerøe satser på Bornholm fra Oslo

litt-amatør

ScanFlyer Gold
Medlem
Widerøe satser på Bornholm fra Oslo

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/10/11/479403.html

Ikke akkurat noen helårsrute dette her...!:D

Men WF har tydeligvis hatt suksess med ruten til Gotland hvis det som står her er riktig.

Re: Widerøe satser på Bornholm fra Oslo

Høres ut som et bra konsept! Savner flere slike initiativ fra Widerøe.

Godt initiativ,WF...flere af den slags og gerne til AAR....
Ebeltoft 14 km fra Aarhus Lufthavn har mange nordmænd om sommeren....
Næsten flere end beboere
----
Husk det CK !!!!! hvis du da stidg har muligheden
Hilsen
Ole

PS: Vi handler gerne WF til en god pris ???

Og slik blir

Tidtabell:
Oslo - Rønne
Periode: 05.juli - 12.aug.
Torsdag og Søndag
WF214 OSL - RNN 1050 - 1235
WF215 RNN - OSL 1300 - 1445

Lokale tider

Burde ha startet litt tidligere og gått litt lengre på høsten. Bornholm er vakrest litt på sensommeren/høsten da fortsatt er godt og varmt, men turistene er en del færre. Ellers har jeg tro på denne ruten og torsdag og søndag er bra dager å ha flyvningene på.

Som en annen var inne på; Ikke umulig at det finnes andre steder i DK hvor det kunne vært grunnlag for en sommerrute til.

La oss nå heller se hvor mange som fristes av Bornholm før WF legger planer for en "full scale invasion" av DK.

Det er en sommerrute, og sesongen er jo lenger - som Bornholmerne påpekte overfor meg i går - men det er som Olebno sier greit å starte i det små, og heller utvide i 2008 når 2007 har vist at det er en suksess! Jeg kom hjem i natt etter halvannen dag på Bornholm, og jeg kan på det sterkeste anbefale en tur til øya - som har "nesten alt" som de så beskjedent sier. Bornholm er både veldig dansk, og veldig u-dansk, de har god mat, en spennende matkultur og historie, flott natur (de har "fjell"), fire golfbaner (for dem som liker dét) og masse små, koselige byer, med små hoteller og spennende restauranter. Flyplassen er overraskende stor - med store fine vinduer!!

http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/news.asp?id=28018&

Originally posted by CK

Det er en sommerrute, og sesongen er jo lenger - som Bornholmerne påpekte overfor meg i går - men det er som Olebno sier greit å starte i det små, og heller utvide i 2008 når 2007 har vist at det er en suksess! Jeg kom hjem i natt etter halvannen dag på Bornholm, og jeg kan på det sterkeste anbefale en tur til øya - som har "nesten alt" som de så beskjedent sier. Bornholm er både veldig dansk, og veldig u-dansk, de har god mat, en spennende matkultur og historie, flott natur (de har "fjell"), fire golfbaner (for dem som liker dét) og masse små, koselige byer, med små hoteller og spennende restauranter. Flyplassen er overraskende stor - med store fine vinduer!!

http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/news.asp?id=28018&
Det her kan jeg kun tilslutte mig...jeg er nemlig født på Bornholm
Hilsen
Ole
Nordmænd elsker danskere og at feriere i Danmark, men nordmændenes kendskab til Bornholm er begrænset. Det skal der gøres noget ved, forklarede Christian Hansen Kamhaug fra Widerøe.

Bornholm er vel nesten som Norges Svalbard....hehe :lol:

Back