Widerøe med korona-reklamestunt

blazius

ScanFlyer Silver
Medlem
Widerøe med korona-reklamestunt

Widerøe har denne på Facebooksiden sin nå:
123730227_10158986289178816_6223923601394783432_o.jpg

Re: Overlever Norwegian? -> Resultatvarsel og emisjon

Jaok, er vel egentlig Burger King som skal ha kudos. Widerøe har blåkopiert. Litt mindre imponert kjenner jeg.
c1abf1e3f0dd81148c03f0a3ab5ea115.jpg

Last edited:

Dette var et smart trekk av Widerøe!

En del trafikk for Widerøe er nok avhengig av at reisende også benytter SAS og Norwegian, så i så måte er det jo vinn-vinn. PR-messig vil jeg si dette var smart trekk.

Det at dette kommer 2 dager før ungarene gjør sin inntreden er nok heller ikke tilfeldig, det er tydelig hva som står mellom linjene her, og de fleste klarer forhåpentligvis å tolke det: Fly med norske selskaper som sliter, ikke fly med utenlandske aktører som undergraver det norske samfunn.

DY, SK og WF fikk vel dispensasjon til å drive ganske omfattende samarbeid pga Corona. Det var vel snakk om at de kunne dele flygninger mellom seg. Skal alle tre komme seg igjennom dette må de nok samarbeide mer, så får disse folka i Brussel si hva dem vil, men de tillater jo alt om dagen ser det ut som.

Jaok, er vel egentlig Burger King som skal ha kudos. Widerøe har blåkopiert. Litt mindre imponert kjenner jeg.
c1abf1e3f0dd81148c03f0a3ab5ea115.jpg

Men de anerkjenner at de har kopiert. Se nederst i Høyre hjørne på WF reklamen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Men de anerkjenner at de har kopiert. Se nederst i Høyre hjørne på WF reklamen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja jeg så den til slutt..

Re: Widerøe med korona-reklamestunt

Heldigvis takket de Burger King og da er det jo tøft gjort av Widerøe. Tommel opp

De kunne jo tatt en tur til igjennom korrekturen å skrevet Lufthansa rett da

De kunne jo tatt en tur til igjennom korrekturen å skrevet Lufthansa rett da

Det er blitt rettet opp i og lagt ut ny versjon, men vanskelig å endre det når den først er postet.

Med tusenvis av likes, delinger og forsidenytt med widerøe-logo på nrk.no så vil jeg si dette er jækla lurt av Widerøe. Gratisreklame av beste variant, med forside på nrk.no og enorm reach uten å betale ei krone.

Det gjelder å slenge inn en skrivefeil eller to. Da deles og kommenteres jo den av landets skrivefeilpetimetere. Og det finnes de jo tusenvis av :p

Fortsatt lite imponert, fint at de la til takk til Burger King, men den teksten var ikke med før de ble avslørt i kommentarfeltet. Se redigeringslogg. Andre redigering var retting av stavefeil ;)

Tanken bak er god, så da spørs det om det ble delt fordi de virkelig mener kjærligheten til Norwegian eller så en kjapp PR-mulighet. Jeg tror dessverre på sistnevnte.

Back