Widerøe med eget kredittkort

Re: Widerøe med eget kredittkort

Fordelen med denne saken er at man har samle EB-poeng (ikke andre poeng) så vekslingskursen kan ikke endre seg. Det er nok også vanskelig for banken å trekke tilbake mulighet for overføring. (Trumf har jo samme opplegg, løper etter overføring, men der har mange gått på devalueringssmell. Og man kan i teorien også oppleve at Trumf sier opp avtalen)

Kampanjeperiode - 20.000 poeng om du bestiller og bruker kortet i 6 mnd.

Denne begynner vel å utløpe for folk flest, og da jeg ikke bruker dette kortet til annet enn Spotify kommer jeg til å avslutte kundeforholdet mitt.

Denne begynner vel å utløpe for folk flest, og da jeg ikke bruker dette kortet til annet enn Spotify kommer jeg til å avslutte kundeforholdet mitt.

Eneste kortet jeg har som funker på Apple Pay, så jeg kommer nok til å beholde det. Kan jo ikke gå tilbake til å faktisk måtte finne fram et kort når jeg skal betale noe når man kan bare bippe klokka inntil terminalen?

Flybussen og Widerøe inngår samarbeidsavtale

Widerøe og Flybussen inngår samarbeidsavtale om profilering og markedsutvikling.
Avtalen er gjeldende fra 1. januar 2020 og har en varighet på tre år.

Flybussen vil gi 10 prosent rabatt på billetter som betales med Widerøekortet, et VISA-kredittkort som utstedes av BRAbank i Bergen i samarbeid med Widerøe.

https://www.flybussen.no/aktuelt/314-wideroe

Da legges Widerøe-kortet ned fra nyttår.

8dec367bbaad11b491a0003b80866d2c.jpg

Det slo vel kanskje ikke helt an og ble litt lite noe «eget» og ikke i knyttet opp mot Eurobonus, slik at de ikke trenger sende like mye cash til «the evil empire» i Stockholm?

Synd, WF forbereder kanskje noe annet. Jeg liker dette kortet p.g.a. funksjonene i appen. Får få meg SAS MC igjen. SAS Amex har kuttet ekstra opptjening for booking på SAS’ nettsider. I tillegg er servicen kuttet til at man må skrive brev (ja, brev i postkasse). Det er teoretisk mulig å kontakte dem via Instagram, men svar får man ikke. Kortet er gratis å ha, så det kan vel beholdes.

Sent from my iPhone using Tapatalk

1. Synd, WF forbereder kanskje noe annet.
2. Jeg liker dette kortet p.g.a. funksjonene i appen.
1. Her håper jeg noen tar ansvar og finner ut av hva WF finner på for, 2. appen er den beste jeg har av de bank/kort appene jeg har, og jeg har noen forskjellige [emoji2960][emoji849]

FQTV

Ja, dette er dumt. Har brukt dette som hovudkort sidan det kom. Må eg tilbake til cashpoints? Sikkert lurt å skrive ned Europonus-saldoen litt...

Back