• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Wideroe kan ikke utstede billett

nick5000

ScanFlyer Blue
Fant tilfeldigvis denne mailen i spam folderen min. Glad jeg fant den! Hadde jo fått bestillingsbekreftelse, og tenkte ikke over om jeg hadde fått e-ticket kvittering..

Kjære kunde,

Vi kunne ikke fullføre bestillingen. Din reservasjon er kansellert. Ditt kredittkort har ikke blitt belastet.

Årsaken er at vi ikke har billettsalg-avtaler med et eller flere flyselskaper på reiseruten din.

Vennligst se bort fra den automatiske bekreftelsen du fikk tilsendt på e-post.

Vi beklager det inntrufne, og anbefaler at du bestiller din reise direkte fra flyselskapethjemmeside eller via et reisebyrå.

Vennlig hilsen
Widerøe Internet Booking

Re: wideroe kan ikke utstede billett

Hvem gjaldt dette for da...?
Sånn at vi unngår fremtidige misforståelser mener jeg..... :) Uansett - bra du oppdaget det da,kunne blitt en potensiell bombe......:)

Jeg opplevde også lignende en gang, da hadde interlineavtalen midlertidig falt ut og eposten ble autogenerert, løste seg på chaten etterpå. Synd selskapet kommer opp bookbart i slike tilfeller.

Jeg har vel rekord i å finne obskure selskap i Afrika som wideroe.no viser priser på men ikke kan billetere til syvende og sist... :p

-A

Back