Widerøe et skjellsord

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Widerøe et skjellsord

På Dagsnytt på NRK P1 komer det nå sterke beskyldninger mot Widerøe. Fra Finnmark blir det sagt at Widerøe har gått fra å være "vårt" flyselskap til å bli et skjellsord...

Replying to Topic 'Widerøe et skjellsord'

Ikke så rart...mye negativt om Widerøe i alle nordnorske aviser etter at de kansellerer avganger heel tiden. Widerøe har som de selv påpekt ikke planlagt driften godt nok.

Blir snart like stort skjellsord som dengang SAS introduserte Fokker50 på det nordnorske nettet....da het det "Pokkers50"

Finnmarkingene er vel fortsatt sure fordi ikke SAS hørte på dem og satte inn A300 på Kirkenes!!!!

Tror ikke det - tror de står han av....

Har hørt noen omtale Widerøe billetter til Finnmark som lodd :D

Hørte det samme...og hvis det er ekstra kaldt ble benevnt - "skrapelodd":D

Dagens beste...:spin: :spin:

Originally posted by EB

Finnmarkingene er vel fortsatt sure fordi ikke SAS hørte på dem og satte inn A300 på Kirkenes!!!!

du veit hva du snakker om ja..

Jepp. Jeg veit hva jeg snakker om... Vet også at DC-8-63 kan bekrefte historien om Finnmark Fylkeskommune som hadde kjøp av A300 på sin dagsorden... Det ble fattet vedtak om at kommunen stillte seg positiv til SAS sitt kjøp så lenge den ble satt inn på Kirkenes!!!!

Originally posted by Farmer

Det var vel typisk VG å lage dette til en sak .... Det med å rapportere punktlighet pr år er en del av kontrakten, som gjelder alle selskaper som flyr anbudsruter .....:wow:

Poenget i artikkelen var vel at Widerøe nå må rapportere månedlig

Originally posted by TG923

Originally posted by Farmer

Det var vel typisk VG å lage dette til en sak .... Det med å rapportere punktlighet pr år er en del av kontrakten, som gjelder alle selskaper som flyr anbudsruter .....:wow:

Poenget i artikkelen var vel at Widerøe nå må rapportere månedlig

Nå må flyselskapet sende inn månedlige rapporter om sin flyavvikling.

- Det er det ikke så vanlig at vi krever, sier statssekretær Arnfinn Ellingsen i Samferdselsdepartementet til NTB

Originally posted by EB

Jepp. Jeg veit hva jeg snakker om... Vet også at DC-8-63 kan bekrefte historien om Finnmark Fylkeskommune som hadde kjøp av A300 på sin dagsorden... Det ble fattet vedtak om at kommunen stillte seg positiv til SAS sitt kjøp så lenge den ble satt inn på Kirkenes!!!!

Og hva hadde så dette med denne saken å gjøre?

Når det gjelder krav til rapportering av punktlighet er dette noe selskapet er pålagt å gjøre 6 ganger hvert år, altså annenhver måned.

Back