Wide Bodies i Europa Tour - 28-30/6

Tid for middag. Igang med forrett nå
Etter event'en p terrassen, er alle fortsatt med.

a60b5a3c30fcc214eb72f8572655a3b6.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det hotellet har jeg faktisk bodd på. Bra hotell. Litt treg i baren, men det er kanskje ikke kjempedumt sånn sett :)
Raskt å kjøpe en pose øl fra kiosken på hjørnet og ta med på taket

Mens noen måtte jobbe og andre dro på buss tur, har jeg meldt meg frivillig til å vokte ett av byens mange vannhull.
Temperaturen er bedre nå enn på morran.

ee124dcae281db6bbbdf07a10c1ff362.jpg

Snart blir det Siesta slik at vi er klar for kveldens sprell

Tenker at du ikke var tung å be om å passe på vannhullet

Så er man på plass på en pub i London etter en fin tur med BA 772. Grei mat og servering, hyggelig crew selv on de ikke akkurat står i fare for å bli forvekslet med the Singapore Girls... Ble heller ikke helt fortrolig med BA din setekonfig i C på 777. Men fint å få krysset av i boka[emoji846]

Takk til Bongos Tryllereiser og alle dere andre gutta for en super tur!

Takk for laget gutter. Dette var kult opplegg. Har nå fått freshja meg opp med en dusj i SIA loungen og sitter nå å nyter en Tiger øl med utsikt til tarmac.
Og til sist, Bongos-tryllereiser leverer varene. Takk for turen :)

Takk for turen og trivelig reisefølge. Siste legg hjem BA funket også bra, free flow i ClubEurope so vi led ingen nød der heller.

Takk for turen. Vi hadde det også bra. Helge har det bittelitt mindre bra i dag.
6f149449ab5e2cc2fa5078aabd3be733.jpg
19a0d8c18055be09042abe5586723257.jpg

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Takker også for laget og en knall tur med mye fly, moro og nye bekjentskaper.. BA tok vel vare på oss tre 'BA core' siste delen til OSL også.. Takk for turen.

Finnair benytter Airubs A350-900 fra HEL-LHR 08:00 og LHR-HEL 10:20.

Min datter og jeg skal fly dem igjen i neste uke. Ut fra HEL mandag med retur til HEL onsdag. Vi har økonomibilletter, men pga. gullstatus hos Finnair Plus, har jeg oppgradert oss 2 til BIZ på OSL-HEL-LHR. Det blir overnatting på Hilton i HEL og 2 netter på IBIS Heathrow.

Back