Wiborg saken

Skremmende serie, som vel viser at heller ikke norsk politikk er noen søndagsskole og at det å treffe de beste beslutnigene ikke nødvendigvis er det viktige, men de beslutningene som tjener en bestemt agenda . Det er vel snart 25 år siden Gro gikk av som statsminister, men hun virker fortsatt som maktsyk og diktatorisk psykopat. Beklager til evtentuelle fans, men hun gir meg frysninger.

Den dama er ikke god nei. Sett henne klikke helt på en kvinnelig assistent/sekretær for mange år siden. Som ble skjelt ut hvor dum og ubrukelig hun var.

Men når det kommer til korrupsjon og kameraderi så er det like vanlig i Norge som i andre land.

Den dama er ikke god nei. Sett henne klikke helt på en kvinnelig assistent/sekretær for mange år siden. Som ble skjelt ut hvor dum og ubrukelig hun var.

Men når det kommer til korrupsjon og kameraderi så er det like vanlig i Norge som i andre land.

Selveste miljødronningen som trumfet gjennom en flyplass på feil sted av hensyn til velgere og arbeidsplasser.
Hvor mye CO2 er ikke sluppet ut på grunn av ekstra fly-distanse i forhold til om plasseringen hadde vært på Hurum.
Trolig er også kjemikalie bruken knyttet til avising betydelig høyere på Gardermoen enn den ville vært på Hurum og energiforbruket generelt.

Morsomt at Gro, etter å ha fått gjennom Gardermoen etter omkampen i 92, sitter og sier at det er et politisk vedtak som man bare har å respektere. Det var ikke akkurat det hun og resten av Ap gjorde i 1988 da Hurum vant!

Jeg kunne aldri vært politiker. Jeg har en altfor velutviklet moralsk sans og er for ærlig.

Morsomt at Gro, etter å ha fått gjennom Gardermoen etter omkampen i 92, sitter og sier at det er et politisk vedtak som man bare har å respektere. Det var ikke akkurat det hun og resten av Ap gjorde i 1988 da Hurum vant!

Jeg kunne aldri vært politiker. Jeg har en altfor velutviklet moralsk sans og er for ærlig.

Ikke sant. Politikere er jo profesjonelle løgnere [emoji846].

Tror ikke mange ønsker seg det vervet. Det verste er jo at få av de har hatt en vanlig jobb. Å vite hvordan det er å være et vanlig menneske, å leve.

Back