• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Wias og Air New Zealand

Mitt intrykk (fra OSL) er vel også at SGS ikke er noe spesielt stødige til å legge inn f.eks APIS på de dest som krever det.
Om de sliter teknisk med å overføre, eller det er en annen årsak er jeg usikker på. Men ofte så vil jo systemer sperre for BP inntill APIS er korrekt.

Det er vel flere her som har måtte dra innom tranfer desk i CPH før tur over dammen slik at de kan legge inn APIS.

Et problem med å ikke få BP er jo at man kan risikere å få de skikkelig kjipe setene hvis man må vente til siste minutt før man får BP.

S
 
Nå har Air New Zealand en semi-online check-in ved at man kan velge seter på forhånd enten i bookingøyeblikket eller i etterkant. Og i følge diverse innlegg rundt omkring (bl.a. FT) så "respekteres" seteønsket i de fleste tilfellene. Er som regel ved materiell-endring at det kan bli kluss.

Uansett kjedelig hvis dette er et problem som OSL må "slite" med.

Når det gjelder NZ-billetter så håper jeg disse dukker opp hos WIAS igjen :)
 
Back
Top