WIAS når nye høyder

Egil

ScanFlyer Gold
WIAS når nye høyder

WIAS når nye høyder

Widerøe Internet AS (WIAS) får flere bein å stå på og får åtte nye ansatte. I 2008 vil mosjøselskapet omsette for 1.000.000.000 kroner.

- - -

Det er bare å ta av seg hatten for Farmer og hans medarbeidere på WIAS. Det de gjør er rett og slett en fantastisk bragd med tanke på hvordan de sakte men sikkert har bygd seg opp fra et lite "kott" på flyplassen til nå å passere 1 milliard kr i omsetning!

E!

Re: WIAS når nye høyder

WIAS når nye høyder

Widerøe Internet AS (WIAS) får flere bein å stå på og får åtte nye ansatte. I 2008 vil mosjøselskapet omsette for 1.000.000.000 kroner.

- - -

Det er bare å ta av seg hatten for Farmer og hans medarbeidere på WIAS. Det de gjør er rett og slett en fantastisk bragd med tanke på hvordan de sakte men sikkert har bygd seg opp fra et lite "kott" på flyplassen til nå å passere 1 milliard kr i omsetning!

E!

Nokon muligheit for WIAS avd HOV ? :colgate:

Men hvor stor er resultatgraden av den milliarden? Den regnes vel i promille? (Og det er vel derfor Odd drikker?!?)

BF:cool2

grattis Odd - men én milliard i omsetning for et online reisebyrå sier jo ikke noe om inntjeningen. Uansett! Bra jobba Odd - we're getting there...

Spennende, hva går denne kontroll/analyse-greia av SAS-konsernet ut på?

Spennende, hva går denne kontroll/analyse-greia av SAS-konsernet ut på?

We could tell you, but then we'd have to kill you.
Jeg tror det korrekte svaret er "ingen kommentar", eller hva Odd?

We could tell you, but then we'd have to kill you.
Jeg tror det korrekte svaret er "ingen kommentar", eller hva Odd?

Takker og bukker alle sammen, men de som skal ha skrytet er jo alle de som jobber hos meg og som gjør dette mulig :lol:
Jeg surfer jo mest bare rundt på nettet og på ulike fly jeg...

Det korrekte svaret står i artikkelen, og det får rekke med det som kommentar :cool:

Wias hadde 25,5 millioner i driftsinntekter i 2007 og et årsresultat på 12,7 mill.

Meget gode tall fra WIAS. Helt klart det mest positive og innovative selskapet i SAS gruppen.

– I tillegg er en av våre nye ansatte bosatt i Atlanta. Han skal jobbe fra ti til atten derfra.

Er ikke det han som skriver her på forumet, som sitter hjemme hele dagen og drikker øl til lunsj?? :D

Ikke dårlig.. Grattis..
Fantastisk brukervennlig opplegg de har å :)

MEN, vet ikke om det er kun hos meg.. Når man søker direkte i søkefunksjonen øverst på siden, velger Business - så søker den etter Økonomi. Får hvertfall frem priser på det.. Velger man avansert søk og velger Business der - så søkes det etter Business..

Who fix? :p

I
MEN, vet ikke om det er kun hos meg.. Når man søker direkte i søkefunksjonen øverst på siden, velger Business - så søker den etter Økonomi. Får hvertfall frem priser på det.. Velger man avansert søk og velger Business der - så søkes det etter Business..

Stemmer det - samme problemet hadde jeg også, og det holdt på å gå fryktelig galt......

Back