• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default When nature throws a storm…enjoy eller best mandag

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
…….høstens første storm - 75+ Miles pr. Hour vind som sammen med kraftig regn tok ut strømmen for oss og 250.000 andre kunder ! Men generatoren var klar med full tank og de viktigste ting på plass (DeLonghi’ Espresso maskin er alltid # 1 hvem trenger lys og varme Åge Alexandersen - dog en Generator er ikke akkurat stille, så vi gikk en tur i vår «Marka» møtte hverken Jens eller Jonas men fant litt inspirasjon og god lunsj (Lake Crescent!)

IMG_4155.webp

IMG_4151.webp

God mo4en på den siste mandagen i oktober - hu hei hvor det går. Rolig start med NRK, kaffe og forum før turen går til toppen av byen. Møte i sentrum i ettermiddag…så skal vel denne uken være godt i gang.

Mornings fra Asker. Straks klart for avreise til kontoret, men merker det skal bli en litt tung dag etter en helg med mye fest og morro. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Sjokkerende nok fikk man lov til å starte dagen en time for tidlig i dag. Satser på at man snart er ferdig med klokkestilling, fortrinnsvis slik at jeg får dagslys når jeg ikke er på jobb

Gooo'morgen. Klokken er nu 7.47, og med morgenkaffen i koppen siger vi at i alle må have en dejlig mandag morgen :-). Min dag startede allerede 3.45 i dag, men sådan er det jo nogen gange.

Morn fra utenriks-kantina på Gardermoen. Ble en alt for kort natt på Knausen. Blir to netter og to middager nå i Monaco så det blir det ikke hjem før onsdag ettermiddag. Helgen som kommer nå skal virkelig smake.

God morgen fra Diamanten på FBU. Sliten etter helgens utskeielser, får vel bare "stå i det", og prøver å overleve denne dagen så godt som mulig.

Ikke bare i nordvest at værgudene er gretne. Her i sørøst har vi også en skikkelig 'norsk' høstmorgen, minus stormkastene,. Men det regner sidelengs innimellom oppholdsperiodene. Ble forkortet tur med bikkjene i griseværet. Til pelsdottens misnøye, men smågutta syns nok det var ok.

Så siden værgudene er i vranglune, blir dagens Mad Dog Monday feiret med en gråværs-maddog fra Seattle i 2004 ...

PC170015.webp

God mandag fra BGO :-)
Solen skinner og livet er lett.
Opphavet kjørte meg opp hit og med det var helgens vakter ferdig og det vanker fri en hel uke før to nye vakter, blir mye jobb synes jeg 🙃
Nå blir det bolaget til SVG, fotmarsj til «gamle kontoret» hvor bilen står så da får en jo litt fysisk også.
Nyt mandagen :-)

IMG_6264.webp

God ettermiddag fra Tananger,

Tilbake etter en kursmandag fra tidlig morgen. Nå litt middag før det blir styre- og gruppemøte i vårt politiske lokallag i kveld.

Utsikten vestover havet her tyder på vind utover kveld og natten.

Ha en fortsatt fin dag.

Back