WF7820 OSL 28/8

Synes tydelig det står i første innlegg at det er en WF flight til Haugesund, fra Oslo.. Men la gå, ser jeg f.eks WF flyr fra Gardermoen kl 04.00 fra Gardermoen mot Øst, så er det ikke noen vits i å poste det på forumet her, for de flyr jo flere ganger om dagen fra Oslo.. see??
Det kan være spottere og andre flyelskere som følger med, og ser man denne flighten f.eks på radar så vet man iallefall hvilken flight det er. Det er en grei opplysning, og ingen vits-iallefall ikke fra en "moderator" å komme med slike ubesluttsomme innlegg som over. Det vitner om lav takhøyde, og en form for latterligjøring av deltagerne her.

Ser ikke det står noe om HAU i første post jeg nei. Hadde han skrevet at det gjaldt HAU med en gang så hadde deg vært greit. Tror ikke noen "latteligjør" han som skrev innlegget her, men må da skjønne at folk reagerer på at det står at det kommer en WF til OSL, det er jo tross alt ikke noe unormalt. Vi som reagerte på dette var vel mer ivrig på å få vite hva dette egentlig dreide seg om, enn å "latteligjøre" som noen vil ha det til.

Til deg som skrev første post: Fortsett og post slike ting også i framtiden, men skriv heller litt mer konkret slik at folk ikke reagerer som de har gjort her.

Go helg.. :D

Det kunne jo tenkes at det var en spotter på Haugesund som ville bli glad for at en Q400 lander der...

Det ville jeg jo komme til litt etter litt.Dette innlegget var egentlig ikke ment kun til spottere på OSL.

Men det skjønte ikke alle

Dessuten trodde jeg at enkelte som vet mye ville se at flightnummeret er litt spesielt...

Det første innlegget var ikke helt korrekt formulert fra min side...

erlingjo

Last edited:
Om det ikke kom frem i første tråd, kom det frem et spesielt flightnummer. Om dette ikke fanget interessen, kom det da frem i post 3. Så ser ikke problemet som enkelte beskriver her. Hvis dere synes flighten er irrelevant, ok..jeg velger å se film resten av fredagskvelden;-)

<mod>

Alle spotter-alterts er velkommen, som også MOW har sagt. Så får hver og en vurdere om det er spennende.

Og til dere som poster spotteralerts - vær litt presise både i tittel og i innhold. Ta med dato i trådtittel, og evt. type/selskap - og skriv evt. hva som er spesielt i tråden dersom det ikke fremgår hvorfor man skal "rykke ut med kamera og stativ".

Vi har rettet opp ca 1/3 av titelene på altertene i det siste - typisk er:

Original: Spotteralert AES
Endret: Spotteraltert AES - SK A340, 1. april

I denne tråden var det en del som ble irritert, og det kommer nok av mangel på informasjon.
</mod>

Back