• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

WF Q400 i 1:200

Olebno

ScanFlyer Gold
Denne er sakset fra 400 Scale Hangar. Omsider WF i diecast.

Some very interesting ones:

Aeroflot Polar Aviation Antonov AN-12
Alitalia Vickers Viscount 700 (old colours)
Alrosa Mirny Air Enterprises Tupolev TU-154M
American Airlines MDD DC-10-30
Austrian AF F-5E Tiger II, Überwach.geschw. 2. Staffel
Canadian Forest Service Canadian Vickers PBy-5A Catalina
Goodyear Zeppelin NT
JASDF MDD F-4EJ Phantom II "Fighting Dragons 10th Anniv."
KLM Royal Dutch Airlines Convair CV-440
Kulula Boeing 737-800 "Flying 101"
Lufthansa Airbus A300-600
Sukhoi Superjet 100
Wideroe Bombardier Q400

Some pictures here: http://www.modellinternational.de/in...p/cPath/3_1352 (As always Herpa's pre-release pictures do not do the models justice)

Blir flotte greier dette! :)
554824.jpg

Foto: Herpa

Noen som har fått denne modellen? Bestilte den for lenge siden, enda ikke kommet på lager til netbutikken jeg bestilte fra.

Kommer i juni, var det siste jeg hørte. Jeg har en på preorder, så regner med å få den med en gang den kommer ut.

Da fikk jeg shipping notice fra eztoys, så da ligger den sikkert og venter på meg når jeg kommer hjem. :up:

Den er laget i metall.

Fikk se og holde den under Sola Air Show, var en kar som hadde modeller på utstilling i hangaren.

Yngve

Back