WF helpdesk chat

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Sakset fra Wias:

Vår chat er tilgjengelig fra mandag til fredag fra kl. 00:00 - 21:00 (fredager til kl. 16:00) og besvares som oftest innen 20 sekunder i dette tidsrommet. I helgene svarer vi fortløpende ved hjelp av vaktordning.

Klokken har passert midnatt med 14 minutter og får beskjed om at online-chat'en på WIAS ikke er tilgjengelig for øyeblikket.

Noen som vet om dette er vanlig?

Ser ham ikke på MSN .. Mulig det er linjebrudd der nede. Denne internetten er ikke like stabil i Thailand som hjemme. Prøv igjen om litt.

Det var litt linjekrøll når jeg plaget han natt til i går med det som antakelig var langt over normale spørsmål... :p

-A

What? Sitter det en (halvforvirret) widerøe dude i Thailand og besvarer spørsmål?

Last edited:
Var jobbintervjuet slik:

Jobbintervju:
"Okay, du har nå fått jobben som kundeveiler. Du skal betjene WIF chatten fra 00:00 til 21:00...

...Og forresten, du må flytte til Thailand"?

Jaja, er nå en jobb det også - og hvis det funker så er det jo enda bedre :p

Hva får deg til å tro at det ikke er populært blant de norske ansatte å reise til Thailand for å jobbe en måned i ny og ne?

Og som -A sier, en meget kompetent og serviceminded gjeng.

Aha, trodde det var fast ansettelse - jobbe hver måned. Og jeg trodde også det var bare en person som satt der, derfor stusset jeg litt med arbeidstidene..

Tviler ikke på at de er kompetente og serviceinstillte, de er sikkert veldig flinke til det de driver med ;)

Ser ham ikke på MSN .. Mulig det er linjebrudd der nede. Denne internetten er ikke like stabil i Thailand som hjemme. Prøv igjen om litt.

Linjebrudd der nede altså. Får fortsatt ikke kontakt på chat'en. Kan selvfølgelig sende en melding/mail men hvis linjene er nede kan de vel ikke svare meg tidsnok på det jeg lurer på før det er for sent.

Hvor lang tid tar det fra billetten er kansellert til pengene er tilbake på konto? Har fortsatt noen timer på meg på å kansellere.

Vurderer å kansellere billetten og booke SK2328 på ny. (kan jeg kansellere bare deler av billetten?) Deretter bestille en open jaw billett med KL. BGO-AMS-FRA-AMS-SVG med noe behageligere reisetider. Eventuelt den opprinnelige planen (BGO-RIX-ARN-LHR osv...)

Hvis de er trukket fra konto- 5-10 arbeidsdager. Du må kansellere hele.

Med sånn en service, forstår jeg ikke helt hvorfor man ikke kan klare å holde chat'en åpen de siste 3 timene også! For egen del søker jeg ofte etter reiser mellom kl 21 og 00 så jeg skulle tro at dette måtte være en høyst aktuell tidsperiode å ha chat'en åpen på?!?

BF:cool2

Mange uten internett i Pattaya
Bredbåndsleverandøren 3BB (tidligere TT&T) har problemer med nettverket sitt i store deler av provinsen Chonburi. Problemene startet 13. juli og noen steder er adgangen til nettet fortsatt ikke kommet tilbake.
http://www.pattayatidende.com/
Dette er vel muligens forklaringen.

Mange uten internett i Pattaya
Bredbåndsleverandøren 3BB (tidligere TT&T) har problemer med nettverket sitt i store deler av provinsen Chonburi. Problemene startet 13. juli og noen steder er adgangen til nettet fortsatt ikke kommet tilbake.
http://www.pattayatidende.com/
Dette er vel muligens forklaringen.

Hvis dette har pågått het siden 13 juli er det rart at ingen har oppdaget dette hos WIAS før nå.

Back