• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

WF 384 idag søndag...

LN-REF

ScanFlyer Gold
Medlem
WF 384 idag søndag...

Korfor er ikkje "Er flyet i Rute" til Widerøe oppdatert?

WF 454 fra Sandefjord ankommer Stavanger 18:55 ifølge WF
WF 384 fra Stavanger til Newcastle går 18:45 ifølge WF

Begge desse flightene er operert av LN-WFS, kordan er det muligt når den kommer 10 min etter at den skulle ha gått igjen?

Men, på skjermene her på SVG står det følgende:
WF 454 ankommer 19:40
WF 384 går 19:20

Så, da er mitt spørsmål:
Hvilken maskin er det som skal fly WF 384 til Newcastle idag, og når skal dette gå? Kor og når kommer dette flyet ifra før turen til UK?

Last edited:
Re: WF 384 idag søndag...

Ser nå at WF.no har oppdatert WF 454 med ankomst 19:34, men mine spørsmål over er fortsatt relevant...

Skjermene er på SVG seier nå at WF 454 ankommer 19:19, mens WF 384 fortsatt har avgang 20:20!

1 min turn around, go for it WF!

Nå ble forøvrig Eastern Airways sin flight fra/til ABZ kanselert pga dårlig vêr i Aberdeen...

FYI så er det er stasjonene som oppdaterer avgangstider og forsinkelser ...

Skjermer her oppdatert med WF 384 avgang 19:40...

Last edited:

Nå er det håp, WF crew observert i retning gate 8 som er WF 384 til Newcastle...

...og WF 454 ankommer 19:08, dvs nuh!

Lyden fra LN-WFS høres, da spørs det bare kordan vêrforholdet er i Newcastle ikveld...

Back