WestJet til Hawaii

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
På justplanes.com står det at WestJet nå blir VeldigWestJet... 5 ukentlig flyvninger fra Vancouver med B737-800 til Honolulu...

Veldig så populært det var blitt med LCC'er og Honululu da. Er yielden ganske bra på disse rutene?

Hvor lang flytid er det? Jeg trodde at de satset bare på korte ruter slik at de kunne frakte flere pax per dag.

Originally posted by HMWK
Hvor lang flytid er det? Jeg trodde at de satset bare på korte ruter slik at de kunne frakte flere pax per dag.

Det er vel rett i underkant av 6 timer en vei, men med hoey yield og mulighet for aa fly om natten er dette veldig atraktivt. Jeg gjetter paa at WestJet legger seg paa kveldsavgang ved 20:00 tiden...noe som medfoerer at flyet er tilbake til fastlands produksjon ved 09 tiden dagen etter....

Ja, redeye flygninger. Ok dette kan sikkert være en bra løsning. Kan noen europeiske lcc gjøre det samme? Hvilke destinasjoner kan dette være et attraktivt alternativ?

Oslo - Reykjavik for Norwegian?

Keflavik er jo åpen om natten er den ikke?
Tror i alle fall at flere syd europeiske destinasjoner sikkert kunne gått greit om natten som Athen i sommersessongen, men det er vel for mye restriksjoner på natten.

Hva med å dytte en SAS A321 maskin til dubai? men mulig rekkevidden ikke er tilstrekkelig.

Da jeg sidst var på AGP landede vi ved 0130 tiden, hvor lufthavnen var fyldt med LCC selskaber

Back