• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

'We're going down!'

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
.... behøver jo ikke å mene helt ned til bakken .. men uheldig tidspunkt å trykke på feil knapp. :p

The Federal Aviation Administration is investigating an incident on a Southwest Airlines flight this week during which passengers said they heard from the cockpit “we’re going down” before the plane descended rapidly.

Flight 3426 was headed to the Raleigh-Durham International Airport in North Carolina from Tampa late Tuesday when passengers said a cabin pressure problem prompted the cockpit alert.

Wills said passengers all around her started pulling out cellphones to call loved ones. She said texted her daughter and husband, “I love you Alyssa. My plane is going down.”

http://www.ajc.com/news/business/southwest-flyers-spooked-by-cockpits-were-going-do/nbr4W/
 
Sprekt, visste ikke at det var så lytt gjennom døra, pluss all støyen i flyet fra før :)
 
Last edited:
Sprekt, visste ikke at det var så lytt gjennom døra, pluss all støyen i flyet fra før :)

Leste du artikkelen? :D

Southwest said the captain was informing flight attendants that the plane was descending to deal with the pressurization issue, but the message went out on the public address system. Passengers said it was a scary experience.
 
Back
Top