ikke dum den der, men jeg tror ikke de kan lykkes med bare to avganger i uke.
Hvordan løser de dette? Blir det redusert produksjon til stavanger disse dagene?
Reine melkeruta det der. Vet ikke akkurat om hvor stort behovet er for flyrute fra Torp til Graz? Men kanskje det er større for ruta til Gøteborg, Hanover eller Innsbruck. Nå er vel flyet relativt lite men kan det allikevel bli god butikk? Tror ikke jeg ville flydd til Graz med 3 stopp underveis med mindre jeg var nødt? Eller hur?
ikke dum den der, men jeg tror ikke de kan lykkes med bare to avganger i uke.
Hvordan løser de dette? Blir det redusert produksjon til stavanger disse dagene?
WHAT?? WF sakke akterut?? Ikke dum??? Dette er den utvilsomt merkeligste ruten jeg har sett på denn siden av århundreskiftet - Graz-Innspruck-Hannover-Göteborg-Torp! Dette er jo på linje med WFs kystruter langs Finnmarkskysten!! Hvem er det egentlig (bortsett fra flyfreaks som oss) som ønsker å fly den lange ruten?? Og to ganger i ukne??? Hvem er det Welcome Air forsøker å lokke til seg?? Merkelig.
De kan jo få pax på Torp som kun skal til Gøteborg. Så kan de få pax i Gøteborg som kun skal et stopp ut i Europa... Det står vel ikke at alle må være ombord fra start til slutt???