• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

WEEK-END-CHARTER Flight Info

LN-SSL

ScanFlyer Gold
Noen som har anelse om hvilket selskap som skal fly, (og klokkeslett), "firma-charter" Kvernberget-Torp med to fly fredag 15. april, med retur lørdag 16. april? (Kan være returen er 17., hvis jeg har misforstått...:) ). Det er vel SASBraathens, kanskje?

Vel, har nok ikke noe svar på spørsmålet ditt direkte, men Golden Air fløy OSL-TOS-LYR-TOS-OSL med Saab 2000 idag..

Kanskje peker det i samme retning når de først er på Norgesbesøk? :p

Edit: Leif

Jeg vet både hvilket firma det er snakk om, og hva de skal i Sandefjord, men jeg er altså mest opptatt av flyene i denne sammenheng. Og jeg kan forsikre; det holder ikke med et par små SAAB'er her..;)

Vet du hvor mange pax er det snakk om da?

Ellers var Coast Air på KSU torsdag med ATR til Trondheim.

Originally posted by fkrlf
Vet du hvor mange pax er det snakk om da?

Ellers var Coast Air på KSU torsdag med ATR til Trondheim.

Uten å ha eksakt tall, er det et sted mellom 140-160...., da hele arbeidsstokken i bedriften har fått beskjed, korreksjon: tilbud om å være med.
Ledelsen i konsernet har gitt beskjed om at det ikke blir tillatt å fly med et fly, og det har vel med sikkerhet å gjøre.

Det blir reise for halve arbeidsstokken med B737 på ordinær avg. til GM, så kommer det en B737 til og tar med seg resten til Torp. Begge fra SASBraathens, men det er det vel unødvendig å si....
Bedriften ville i utgangspunktet leie to F-50, men fikk beskjed om at det ikke fantes så mange ledige i landet (!).... (Nei, de er jo nesten ikke flybar når de skal gå på rute heller, så da så...:alien: ).

Det blir reise for halve arbeidsstokken med B737 på ordinær avg. til GM, så kommer det en B737 til og tar med seg resten til Torp. Begge fra SASBraathens

Noen med tilgang til SAS systemet som kan si noe om ankomst / avgangstid og hvilken Boeing som er chartret (reg)??;)

Coast Air kommer med ATR`n sin. Så da blir det vel halvparten på de vanlige SASBU avgangene og resten med Coast da...

Hmm i kveld i syvtiden og så avgang i morra kl 0900.. Tilbake igjen på lørdag, alt med alle mulige forbehold.

[ Flight Progress Information 14APR05 18:37
[ Page 001/001
[
[]BX084 []15APR05[] [ ALT
[
[ ATR BXATR48
[
[ STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA CODE1 CODE2
[ 15APR KSU TRF 0900 1015

]BX085 []16APR05[] [ ALT

ATR BXATR48

STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA CODE1 CODE2
16APR TRF KSU 1130 1245

Jeg kaller'n bare "Kofta" jeg, men ingen skjønner hva jeg prater om..., inntil de ser koftemønsteret.:)

Back