Webcam på Maho Beach

Re: Webcam på Maho Beach

Takk!!!

Kameraet skulle ha vært dreid noen grader til høyre slik at vi hadde sett fly som tok av også

Kameraet er manøvrerbart og vris over til banen innimellom. Står kø for takeoff nå.

Edit: Det må være to kameraer og det ser ut som de kontrolleres manuelt.

Last edited:

sxm.jpg

Kameraet er manøvrerbart og vris over til banen innimellom. Står kø for takeoff nå.

Edit: Det må være to kameraer og det ser ut som de kontrolleres manuelt.

Litt av en jobb.

Kjempekult! Hos meg endrer kameraet vinkler hele tiden, og følger både landinger og avganger :-)

Espen

Kjempekult! Hos meg endrer kameraet vinkler hele tiden, og følger både landinger og avganger :-)

Espen

Ja, det gjør det hos meg også, men første gang jeg var inne der, holdt det seg over stranda, sannsynligvis fordi det ikke var noen avganger mens jeg var inne der.

Ser ut som det er en operatør som går til og fra. Mistenker at det foregår fra operatørselskapets kontrollrom. De har en haug andre webcams også som sikkert opereres på samme måte ..

Kona gikk av hengslene når jeg hadde webcam på tv og gjemte fjernkontrollen. :D

Noen som vet hvordan man kan få til fullskjerm-visning på dette?

Så en kommentar at det var disabled med hensikt. Skjønte ikke helt hvorfor ..

For noen kan det jo bli vanskelig å velge mellom fly og lettkledde badekropper kanskje.... :-)

Jeg ønsker også å takke for en kjempeinteressant lenke!

Espen

Akkurat nå står det et fly (767?) fra Azerbaijan Air parkert der. Hva i all verden gjør den der? Flyr inn barna til de korrupte lederne i landet?

Back