Ser @dc-8-63 poster fredagspost ved poolen mens jeg spiser lørdagsfrokost. Med tanke på at vi alle vet at jorden er flat synes jeg det er ekstremt urimelig.
Jeg slår rett og slett et slag for lørdag!
Så god lørdag fra Hong Kong. I dag har jeg bittelitt mer slack på morgenen, da jobbprogrammet ikke starter før nærmere kl 12. Dermed har jeg morgenkontor med utsikt over sundet fra Renaissance Hotel I Wan Chai. Det er faktisk nokså magisk faktisk.
I dag er det partnership appreciation day med største kunden så da går jeg i alternative sorte Team Hong trøyer med hvit prikk foran og skal nok en gang si ting og spille sang. Under mottoet "can you say a little bit less Mr Fnate?".
Fnate skal forsøke å si mindre ting selv om det faller meg tungt for hjertet.
Ha en SUPER lørdag eller fredag avhengig av hvor du er.
Straks venter en Uber her
Jeg slår rett og slett et slag for lørdag!
Så god lørdag fra Hong Kong. I dag har jeg bittelitt mer slack på morgenen, da jobbprogrammet ikke starter før nærmere kl 12. Dermed har jeg morgenkontor med utsikt over sundet fra Renaissance Hotel I Wan Chai. Det er faktisk nokså magisk faktisk.
I dag er det partnership appreciation day med største kunden så da går jeg i alternative sorte Team Hong trøyer med hvit prikk foran og skal nok en gang si ting og spille sang. Under mottoet "can you say a little bit less Mr Fnate?".
Fnate skal forsøke å si mindre ting selv om det faller meg tungt for hjertet.
Ha en SUPER lørdag eller fredag avhengig av hvor du er.
Straks venter en Uber her

Last edited: