• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Wamos Air 747-400 høydepunkter (video)

Re: Wamos Air 747-400 høydepunkter (video)

Den filmen der er det bare å selge til markedsfolka hos Wamos med en gang. Fantastisk flott!

Veldig, veldig bra. Stødig filming, stram klipping og fine sekvenser. Selv med lang tele er det bra kvalitet!

Her er det fint lite å sette fingeren på, men skulle jeg komme med et forslag er det å zoome inn mer på enkeltdetaljer som f. eks. hjulene i det de tar bakken, motorer og cockpit. Det blir litt mye bare av hele flyet hver gang, og fint med noen detaljer innimellom.

Keep up the good work!

Må bare slutte meg til de siste innleggene og bøye meg i støvet. Bare synd at denne utgaven av 747 ikke har den gromme lyden som JT-9D-kvartetten kan gi.

-Det er vel ganske sjeldent nå til dags, men keep up the good work. :thumbup

Scooter01

Flott video 👍 TC har vel også brukt samme fly tidligere som stand inn. Er godt kjent denne på OSL siden også Norwegian benytta den i sommersesongen for noen år siden. Reiste med den OSL-PRG 1 gang. Litt spesielt det på en sånn tur iforhold til den vanlige DY 737-800

Back