Replying to Topic 'Waitlist ?!?'
Ihvertfall har ikke jeg hatt det problemet. Bare å si hvor han står på listen, og legge til at alle ebp/ebg/ebs kan komme foran han. Derfor er svaret unøyaktig. Folk forstår det
Det er vel ikke så vanskelig å forklare det til en passasjer?Originally posted by Arrow
Det er kanskje det som er noe dritt med flybransjen. Det er ikke alltid lett å gi et enkelt svar til passasjeren. Dette med venteliste og hvor man står i køen er noe som jeg sliter med ihvertfall. De forstår ikke at hvis jeg sier hvor de står så kan de bruke det mot meg senere. Uansett hvor mye jeg forklarer, om at ting endrer seg hele tiden.Originally posted by LN-MOW
Et ventelistenummer kan vaere en dynamisk affaere .. billettpris og EB-status spiller inn, saa hvis noen med bedre prioritet stilles paa listen vil de komme foran. Saa selv om du kanskje er nummer en idag, kan du godt vare nummer 27 imorgen tidlig ... for aa sette det litt paa spissen ...
Ihvertfall har ikke jeg hatt det problemet. Bare å si hvor han står på listen, og legge til at alle ebp/ebg/ebs kan komme foran han. Derfor er svaret unøyaktig. Folk forstår det