Vulkanutbrudd under Islands største isbre

Re: Vulkanutbrudd under Islands største isbre

Faen, altså. Da kan man vel trekke noen slutninger, og anta at i verste fall blir OSL-TOS avgangen 22 på tirsdag kveld forsinka, divertet til et annet sted eller kansellert? Vet det bare er synsing.

Ja, det blir bare synsing og vill gjetting.

Det står en Icelandair på Sola på enden av innenriksterminalpiren..

[/QUOTE]Ellers ville det vært greit med noen forklaringer. Den røde er for SFC/FL200 (hva er SFC), grønn for FL200-FL350 og blå over det igjen? Eller er jeg på jordet?[/QUOTE]

Området innenfor den røde markeringen er no-fly zone tror jeg... Resten vet jeg ikke....

Det står en Icelandair på Sola på enden av innenriksterminalpiren..

Ja det står mange Icelandair-maskiner rundtom i europa, OSL og Sola. De fikk flyene av gårde fra Island før luftrommet stengte i dag. Sitter nok mange flycrew på hotellrom nå og venter på og få fly hjem til Island igjen.

Ja det står mange Icelandair-maskiner rundtom i europa, OSL og Sola. De fikk flyene av gårde fra Island før luftrommet stengte i dag. Sitter nok mange flycrew på hotellrom nå og venter på og få fly hjem til Island igjen.

Vet du hvilken som står på Sola?

Da var vi isolert fra omverdenen når det kommer til ambulansetransport... Sykle pent ned til universitetet om 20 minutter tenker jeg :p

Pokker.
Ser dårlig ut for Islandsturen min til helgen da.
Skal i utgangspunktet reise med SK4787/26MAY 10.00 OSL-KEF og retur SK4788/29MAY 17.35 KEF-OSL.

Får bare vente å se, men at vulkanurur roer seg så fort tviler jeg sterkt på

Egilsstaðir vil vel kanskje kunne brukes i en nødssituasjon

Jeg tenkte mer at de kunne busset folk til/fra Reykjavik og flyttet Europaoperasjonene for en kortere periode i situasjoner som dette.

Jeg tenkte mer at de kunne busset folk til/fra Reykjavik og flyttet Europaoperasjonene for en kortere periode i situasjoner som dette.

Det ville vel i så fall blitt en koselig busstur på 8 timer. Ikke optimal, men kunne vel gått

Back